Indlæg af argargar

    og en 6årige kan ikke spille shammie? ALLE Shammies er 6årige drenge...



    Man skal kende sin class.. og kende modstanderens class. Vide hvornår man skal heale osv... f.eks mod en shammie skal man bruge fake heals når man er på cirka 75%.. så bruger han eartshock også har man tid til at heale sig up på 100%. også skal man bare få ham shammien til at bruge alt sit mana på heal/shocks/chain lightning og totems(som ALTID har første priotet at smadre) også bruger man ellers bare auto attack og tager ham stille og roligt ned.

    erm kedelig? du skal da holde dig beskæftiget i hele P1 og i p1 skal du også holde øje med en del tbh? tror bare du slacker en del!

    erm er sapphrion(staveplade tak!) og Kel'Thuzad ikke de 2 sidste bosser? i frostwyrm lair.. man skal vist nok have cleard de 4 wings for at komme derind?

    Quote

    Originally posted by SpRite


    Det siger mere om dem , end det gør om dig - LOL! :))


    Duels? tjaa syntes det siger meget.. endten er jeg WTF PWNAGE SKILLEDZOR!!!!!!! eller er det min klasse eller er det begge! tror nu mest på det først! :boxing:

    FFA since the beginning.. ALDRIG haft en Ninja looter.. kun vores Leader der kom til at loot dend er 2h mace der random dropper på bwl.. men den skulle disenchantes alligevel =D

    Quote

    Originally posted by guGGe


    Vil sige ud fra det billede af dig, har dit gear sgu meget at betyde... Jeg tror at hvis du havde startet med en lad os sige mage, og du nu havde snart fuld netherwind ville du sikkert også kunne lide den pga. den kunne nakke alle :P?



    tjaaa. både og.. som lvl 51 tog jeg 60 mages og 60 rogues? siger det ikke også lidt?:P

    Kazzak er en udemærket server dog mest Hardcore guilds.... Men der en del som er igang med MC og bwl .. så Chancen for at finde et guild som ikke kræver Tier 1/2 gear er god hvis man er dedikeret.

    Quote

    Originally posted by Entario
    Men felhunter'en er skam heller ikke så dårlig igen :D


    Duelede en warlock 4 gange igår... (er paladin forresten :P) fik ham 1 ud af 4 gange pga den felhunter:P Jeg starter self i håb om jeg gør det rigtige at nuke den fucking felhunter.. han begynder så at heale den og jeg indser at det er spild af tid og går på ham fik ham så ned på 10% også fik jeg deathcoil, shadowbolt crit og shadowburn.. 8o.. anden omgang tænker jeg så.. jo jeg kan fandme godt tage det pet.. så jeg nuker det og for det så ned... hvad gør han så? bruger sin 15min CD på at instant resse lortet også begynder det bare forfra igen:P. 3 gang ignorerede jeg Felhunteren 2talt.... jeg nukede ham og inden for 10sec er han nede på 50%.. jeg shielder healer også går jeg løs igen og for et par nice crits, 18% og hammer og Meteor trinket(fra trash efter emps). 4 gang blev jeg feared 2000 shadow bolt crit, fear igen, 1500 shadowbolt crit, deathcoil, 700 shadowbolt shadowburn. R.I.P 8)



    Nerf Lortet siger jeg!

    Quote

    Originally posted by Prectar
    har da givet 4125 i skade med min warr med execute, og det var kun 1 hånds, så warr er min yndlings class da de sparker røv bigtime


    ja grz med 4125 Execute i pvp.. hvad kan man bruge det til?:P ham du for under 20% har tvivlsomt over 1000 hp. ergo 3125 spildt skade^^.. men jo i instance er det cool nok. :dance: :clap:

    Quote

    Originally posted by Hayes


    Må jeg spørge, hvor meget raider i? Hvor mange dage om ugen og i hvor lang tid?


    vi raider 6-7 dage aftener og 1-3 eftermmiddage.. vi cleare mc,bwl, aq40, og aq20,zg 2-3 gange om ugen. Om aftenen er der fra kl 19 til 23/00.

    Quote

    KUN DET JEG KENDER EN VEJ HVOR MAN KAN FINDE 20 GULD PÅ EN HALV TIME


    ja Bs er glad det gør du sikkert... men som jeg går de fleste ikke ind for personlige ydelser til Gm's..... kom igen champ :clap: :clap: