Power lvl / xp pr. time


  • Jeg synes bare jeg hørte at man ikke måtte gøre sådan... men jeg tror sq på dig...


    Det kræver bare at du har 3 venner der ikke har noget at lave i 4.5 time... Og det er der ikke ret mange jeg kender der gider når de kan instance...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af holdorff
    Hvordan kan du sige at priests er dem der grinder langsomst!? Jeg vil næsten sige det modsatte... En warrior skal have godt udstyr og være specced godt for at nakke mobs hurtigere. En pally - not a chance!. Druid - no way, priest DPS er faktisk højere, og han har PWS oveni. warlock + hunter. heller ikke efter min mening. Dem der kan komme op på siden af/over er efter min mening kun mage/rogue... Mage dog kun med mass aggro + aoe.... Men dette er jo kun hva jeg har observeret...


    Tja... Warlocks er faktisk nogen af de bedste grindere... Man kan køre comboer så de dræner liv og så konverterer deres eget HP til mana... Så det kører bare i en cirkel.... Kender en der grindede lvl 60 elites i winterspring alene...


    Og hunters har faktisk en ok DPS... Warriors kræver nøjagtig lige så godt udstyr som feks en rogue...


    Men jeg har bare hørt fra samtlige priests i min guild at det tog dem ekstra længe at grinde alene...


    Og at mages kun har højere DPS med mass aoe passer ikke helt... tror bare de har det højeste DPS i spillet... Specielt med det rigtige udstyr...


    Men jeg har aldrig prøvet en priest så ved det ikke 100%... Det er bare samtlige mennesker fra min guild og fra min lærerplads der har sagt at de havde svært ved at grinde alene...


    Jeg har aldrig haft problemer med rogue eller warrior eller mage... Men det er også de 3 eneste classes jeg har prøvet...

  • Spiller ikke caster men vil da uden den store tvivl hævde at en mage må kunne grinde hurtigt !?


    Min warrior bliver bare bedre og bedre for hvert lvl. min Rogue syntes jeg var suveræn i de mindre lvl 1-45 men min warrior er lige omvendt.


    Humanoids på mit eget lvl der grindes - kan charge fra mob til mob uden problemer....efter "x" antal 10-15 stykker. Siger slet ikke warrior er i den bedre halvdel, men fundet ud af at den er på højde med Rogue, meget bedre end paladin, god del bedre end hunter....andre classes har jeg ikke spillet over lvl 40

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Spiller ikke caster men vil da uden den store tvivl hævde at en mage må kunne grinde hurtigt !?


    Min warrior bliver bare bedre og bedre for hvert lvl. min Rogue syntes jeg var suveræn i de mindre lvl 1-45 men min warrior er lige omvendt.


    Humanoids på mit eget lvl der grindes - kan charge fra mob til mob uden problemer....efter "x" antal 10-15 stykker. Siger slet ikke warrior er i den bedre halvdel, men fundet ud af at den er på højde med Rogue, meget bedre end paladin, god del bedre end hunter....andre classes har jeg ikke spillet over lvl 40


    ;) Jeg havde et sæt med str/spirit når jeg skulle grinde... Jeg tror at warriors og rogues regenerer hurtigere HP end andre pga de ikke har mana at regenere...


    Men warriors er sq på en måde nemmere at grinde med end mages... Selvom det tager lidt længere tid er det ikke nær så besværligt pga man tager så meget mindre dmg... Som mage skal man ofte passe lidt på.. I de højere lvl måtte jeg ofte grinde med frost/fire spells... Hvor jeg bare plejede at køre fire ellers...

  • Ja min warrior er nu blevet lvl 46 og er ikke nervøs over 3 mobs kommer på en gang, de må ned med nakken og så en hurtig first aid hvis krævet og videre. Der var min Rogue mere sårbar synes jeg.


    Overrasket ovet det med mage, troede de lave frost nova....fireball og så næste indtil low mana

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Ja min warrior er nu blevet lvl 46 og er ikke nervøs over 3 mobs kommer på en gang, de må ned med nakken og så en hurtig first aid hvis krævet og videre. Der var min Rogue mere sårbar synes jeg.


    Overrasket ovet det med mage, troede de lave frost nova....fireball og så næste indtil low mana


    Frost nova har 25 sec cooldown... Så det holder ikke helt... Plejer at starte med en pyroblast hvis jeg har den klar, så en frostbolt, så løber jeg lidt væk og en fireball, så en frost nova, så en frostbolt og så fireball og mere løben osvosv... Kommer meget an på hvilket mob det er...


    Men for det meste så er jeg i instances anyway... Det er sq klart det fedeste ;)


    Sådan en gang onyxia med 1 million HP og 40 mennesker :D


    Eller MC med bosser på 500.000++ HP og fede drops begge steder :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Jeg synes bare jeg hørte at man ikke måtte gøre sådan... men jeg tror sq på dig...


    Det kræver bare at du har 3 venner der ikke har noget at lave i 4.5 time... Og det er der ikke ret mange jeg kender der gider når de kan instance...


    hvis du har fire venner og i sidder og spiller sammen levler sammen og har gjort det helt fra start =)


    eller du har en god guild hvor folk godt kan ofre sig lidt for andre i ny og næ


    så er det ikke så svært


    vi er fire der hjælper hinanden når vi kan og det har vi gjordt siden vi var level 20 =)


    der er bare en ting. max level før det gir bonus er vist 4-5 levels har ikke testet precist (altså før det nemmere bare at solo)


    fx. en level 47 før 42 xp for at slå et level 47 mob ihjel med hjælp fra en off grouped level 60 mage.
    men en level 59shaman får ikke fuld xp dog.
    tror det var halv xp men grind var over 4-5 gange hurtigere =) vi havde xp måler på og den kom ikke uder 50k xp i timen
    den var opp og kysse 75k da vi var mest effektive =D
    men det går meget hurtigere med at slå ihjel =)
    og så hvis man er venner som vi var delte vi jo loot ligeover =D

    Core i7 2600K @ 3.4
    AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
    Sapphire Radeon HD6850
    4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
    750Gb Samsung Spinpoint F1

    Rettet en gang, sidst af lotori ().

  • Min lvl 42 warlock, kan også sparke røv i ren grind!


    .. Men jeg foretrækker nu at queste sammen med en mate, da jeg syntes det gør det lidt sjovere, plus man også kan sidde og halv-sove samtidig med at få xp :dance:


  • Det er selvfølgelig også bare min opfattese... Jeg kan (som holy spec) give omkring 200 DPS på 3-4 stykker hvor jeg så skal bruge mana... Hvis jeg gør det lidt langsommere, kan jeg give 110-140 DPS, og så undgår mana pauser... og dette er som holy spec... Kan godt være det er langsomt til forhold til andre men virker for mig...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af holdorff


    Det er selvfølgelig også bare min opfattese... Jeg kan (som holy spec) give omkring 200 DPS på 3-4 stykker hvor jeg så skal bruge mana... Hvis jeg gør det lidt langsommere, kan jeg give 110-140 DPS, og så undgår mana pauser... og dette er som holy spec... Kan godt være det er langsomt til forhold til andre men virker for mig...


    Tja... Det er faktisk mega lavt... Hvis jeg uden items bruger arcane missiles er det 200 dps... Og det er kun den skill...


    Faktisk har en hunter så meget DPS uden at bruge skills :D


  • Ja ok.. På den måde... Men du må regne med at 75k XP/time er så ikke så meget alligevel pga du har 3 mand der får 0 xp/time... Men det må du selv om...

  • købkøb når de er blevn level 60 hvad har de så at bruge exp til ?


    det jo det det handler om.


    2 level 60 2x level 59


    og 2x 59-60 på 9 timer er hurtigere end en solo på 11 timer ikk ?


    btw dine arcane missiles vil du ha meget downtime på med og uden equipment ... det er din downtime (når du drikker vand eller spiser for liv) der handler om du har et godt flow i din xp/hour

    Core i7 2600K @ 3.4
    AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
    Sapphire Radeon HD6850
    4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
    750Gb Samsung Spinpoint F1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af holdorff
    Hvordan kan du sige at priests er dem der grinder langsomst!? Jeg vil næsten sige det modsatte... En warrior skal have godt udstyr og være specced godt for at nakke mobs hurtigere. En pally - not a chance!. Druid - no way, priest DPS er faktisk højere, og han har PWS oveni. warlock + hunter. heller ikke efter min mening. Dem der kan komme op på siden af/over er efter min mening kun mage/rogue... Mage dog kun med mass aggro + aoe.... Men dette er jo kun hva jeg har observeret...


    Hunter grinder en del hurtigere end priest, og skal aldrig drikke :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Lige nu overrasker warrior mig meget. Grinder umiddelbart hurtigere end min rogue.
    Ikke samme dps, men den nærmer sig til tider + ikke bøvl med stealth og probs med 2-3 mobs på en gang osv.
    Ikke sagt rogues ikke er super-grindere, bare at en warrior virkelig kan gå til den. Pt. kører jeg 25-30k xp/hour og lidt mere ved manglende pvp o.lign.


    God fordel med warrior er at jeg ikke bliver ganket af rogues så ofte, og hvis de gør (samme lvl) så ender det typisk med at det ikke er mig der skal corpserun. Dog undtagelser når de kommer når man er på 30% hp eller lignende hehe.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ekkedude



    Lyder ekstremt sløvt.. jeg blev level 30 på 4 dage or so efter release, og var level 60 efter 8 dages /played


    8 days det er noget nær record så den må du vist længere ud på landet med eller smide screenshots, for jeg lvlede alt til 60 på 12 dage og det grind of doom

  • altså det er jo forskelligt hvor meget man laver fra lvl til lvl, jeg kan med min mage og en priest lave 40k i timen i tanaris som lvl 42, og det gik i en 2 lvls... men er sikke rpå der er flere steder man kan grinde massive mobs, Wetlands med murlocs f.eks, murlocs er nok det letteste at aoe grinde...

  • Hej alle sammen, jeg har det samme problem, hvis jeg sidder og spiller i 5 timer på min lvl 21 warrior, som jeg gjorde igår, startede lvl 20 manglede 2000 xp og nu har jeg 19000 eller mere xp, det er ikke meget, nogle der har tips eller tricks til hvordan jeg kan lvl mere?


    P.S. mangler også hjælp med en masse quests, så hvis du har tid.


    Spiller på Burning Legion!!! :rolleyes: