Indlæg af ThomasB84

    Måske jeg venter på Corsair H70. Den har fået utroligt meget ros. Den skulle kunne holde temperaturen nede med yderligere 10-13 grader. Synes I jeg skal vente? Skal alligevel nok først have den om to måneder.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane
    Du vil ha det monteret som Her


    Prøv dig frem med blæseren i siden, da den kan vende begge veje...


    Hvordan ved jeg hvordan blæseren skal vende. Skal bladene vende indad eller udad? Det er vel indad de skal vende?


    Og hvad er det for en blæser han har i midten, hvor pilen peger ud af?

    Okay. Tak for rådene. Hvor mange af de 120mm er optimalt at have i kabinettet, når jeg køber den Corsair H50. Og hvor mange kan der være af de 120mm i et antec 300 kabinet, og skal de sidde på en betemt måde. Håber ikke de er svære at sætte i. Har aldrig selv sat blæser eller køler i.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane
    yes sir. det er det omtalte kabinet og der er plads til H50 i det.


    monter H50 på bagsiden af kabinetet og sæt et par 120mm i i fronten.


    Okay:) Er der nogen 120mm som du kan anbefale?

    Okay tak. Hvis du så lige skulle anbefale to blæsere, som er bedre end dem jeg har Casecooler 92 Arctic (to stk.), er der så nogen, som giver en bedre ydelse? Gad bare godt at vide, om den passer. Der står den passer til 1156. Så den passer vel på mit bundkort. Gør den ikke? I kan se bundkortet i starten. Men ved ikke med kabinettet. Nogen der kender det kabinet jeg har?

    Jeg har aldrig rigtig forstået det med vandkøling. Vil den Corsair H50 virke bedre end de standard kølere, som jeg har i min pc nu? Og er Corsair H50 en vandkøler? Der står, der er væske i den.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane
    Det tror jeg ikke da dit kabinet "kun" er 176mm. bredt og køleren er 160mm høj.


    dertil skal du lægge stand offs + motherboard + sokkel. måtte lave hul i siden på mit gamle kabinet for at få plads til så stor en køler, men det kan lade sig gøre ;-)


    ville tage en Corsair H50....fylder intet og gør et meget bedre job.


    Okay. Tak for tådet. Det er godtnok en cpu-køler ikke? Kan du så foreslå to blæsere som suplere den godt?

    Lige et andet spørgsmål. Vil gerne prøve at overclocke lidt. Har kun stanardkølere i min maskine. Vil gerne have nogen som er bedre. Hvad kan I anbefale? Og hvor mange kan jeg have i den. Har en standard køler nu foran og bagved mener jeg. Og kan man montere kølere andre steder i kabinettet? Men hvilken køler ville I anbefale til min. Kan se jeg skal gå efter kølere, som kan bruges til 1156 sockets.
    Har fundet denne: http://www.coolerkit.dk/alpenföhn_brocken-p-1304.html?bgsid=8psg9npce2u8tticheph7mioi7 er den god? Og der er nogen med flydende metal i: http://www.coolerkit.dk/danami…psg9npce2u8tticheph7mioi7 , dog lidt dyr, men det er uden blæser i. Kan den anbefales?Hvad synes I om dem? Har også hørt godt om den, som hedder Cooler Master V8. Der er mange lidt dyre kølere på denne sidehttp://www.coolerkit.dk/cpu_kølere_intel_socket_1156-c-31_442.html?bgsid=8psg9npce2u8tticheph7mioi7 Hvad anbefaler I?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    hvis du bruger Vista el. Windows 7 kan det være forklaringen da den har forskellige bugs i de 2 operativ systemer, jeg kørte selv XP da den ud kom og havde aldrig problemer har jeg haft i min Windows 7 har jeg stadig til tider.


    Okay. Jeg bruger Windows 7. Måske også derfor. Men den er åbenbart ikke så god til at vælge settings.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Enginen har aldrig været særligt god til at udvælge settings. Den har vist en liste den går ud fra i en .ini fil. Tag det med et gran salt. :)


    Okay :) Jeg håber bare, at min computer kan køre nogen af de lidt nyere spil nogenlunde. Men grafikkortet er jo ikke det største. Skulle nok have valgt GTX80 eller det radeon med 2GB ram, men det er for sent nu. Må bare håbe, at den kan klare et spil som Mass Effect 2 nogenlunde. Men et spil som Deus Ex 3, skal den sikkert helt ned i low for at køre.

    Har lige fået ny computer. Har købt Fallout 3. Det er vel efterhånden to år gammelt. Hvorfor siger den, når den automatisk skal finde de bedste settings, at min maskine skal køre på high. Når jeg selv vælger very high, køre spillet stadigvæk flydende. Har denne computer:
    Inter-tech kabinet starter1, BL. 500W
    Energon Silent 750W 120mm PSU
    ASUS P7P55D LE LGA1156
    Intel Core i7-870 4*2.93G-HT 8MB 4.8GT/s
    DDR3 Ram 8GB 1333Mhz
    Geforce GTX470 1280MB PCI-E
    Lite-on 24xDVD-RW m/stf sort SATA
    Hitachi/Maxtor 1TB 7200RPM 32MBSATA
    Casecooler 92 Arctic (to stk.)


    Hvorfor mon den kun vælger high, når jeg sagtens kan køre det på de højeste settings? Har I også prøvet det?

    Har som sagt fået ny computer. Computeren virker fint. Når den starter op, viser den et asus skærmbillede, hvor man kan gå ind i bios. Men billedet vises ikke helt. Noget af det kan jeg ikke se. Skærmbilledet er rykket helt til højre. Skærmbilledet er dog fint, når den kommer ind i windows. Og så står der kort at Express Gate Incomplete. Hvad er det? Er det noget med grafikkortet? Hvad betyder det?


    Ved ikke, om det er fordi min skærm har et VGA stik, og jeg bruger en adaptor for at konventere til DVI

    Er helt nybegynder. Har aldrig overclocket før. Synes der er mange guider. Kan I anbefale nogen gode? Og hvad med programmer, som er gode til det? Er der programmer, som kan klare det meste selv?

    Det er en stationær. Er helt nybegynder. Har aldrig overclocket før. Synes der er mange guider. Kan I anbefale nogen gode? Hvad er det for noget fsb osv, man skal sætte op i bios? Kan man få et program, som selv kan gøre det?