High Settings

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane
    yes sir. det er det omtalte kabinet og der er plads til H50 i det.


    monter H50 på bagsiden af kabinetet og sæt et par 120mm i i fronten.


    Okay:) Er der nogen 120mm som du kan anbefale?

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Tag lige denne med i dine overvejelse



    http://www.coolerkit.dk/arctic…rctic_f12_pwm-p-1403.html


    knaldhøj ydelse og ingen larm, samt til at få råd til.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Okay. Tak for rådene. Hvor mange af de 120mm er optimalt at have i kabinettet, når jeg køber den Corsair H50. Og hvor mange kan der være af de 120mm i et antec 300 kabinet, og skal de sidde på en betemt måde. Håber ikke de er svære at sætte i. Har aldrig selv sat blæser eller køler i.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane
    Du vil ha det monteret som Her


    Prøv dig frem med blæseren i siden, da den kan vende begge veje...


    Hvordan ved jeg hvordan blæseren skal vende. Skal bladene vende indad eller udad? Det er vel indad de skal vende?


    Og hvad er det for en blæser han har i midten, hvor pilen peger ud af?

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

    Rettet en gang, sidst af ThomasB84 ().

  • Det er vel hans blæser i siden af kabinettet som trækker luften fra GFX ud.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane
    det kan den vist godt.......


    men til den pris, ville jeg klart tage H50.


    synes den køler er fint og hvis ens computer ska stå tændt 24-7 er jeg selv mere sikker på luft end vand ^^;

  • Måske jeg venter på Corsair H70. Den har fået utroligt meget ros. Den skulle kunne holde temperaturen nede med yderligere 10-13 grader. Synes I jeg skal vente? Skal alligevel nok først have den om to måneder.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Kan godt blive lidt sur over, at have givet 8500kr for min computer, når de har denne her hos topdata:
    http://www.topdata.dk/product.asp?product=7006 Der er grafikkortet et nummer større end det jeg har. Men de havde ikke det tilbud, da jeg købte min. Jeg håber bare på, at min kan holde lidt endnu til de nye spil. Hvad mener I?
    Det er min computer nedenunder. Jeg kunne sikkert have fået det billigere, hvis jeg samlede selv, men ville gerne have ham til at lave den i den computerforretning, jeg for det meste køber computere hos.


    Inter-tech kabinet starter1, BL. 500W
    Energon Silent 750W 120mm PSU
    ASUS P7P55D LE LGA1156
    Intel Core i7-870 4*2.93G-HT 8MB 4.8GT/s
    DDR3 Ram 8GB 1333Mhz
    Geforce GTX470 1280MB PCI-E
    Lite-on 24xDVD-RW m/stf sort SATA
    Hitachi/Maxtor 1TB 7200RPM 32MBSATA
    Casecooler 92 Arctic (to stk.)

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Tror ikke der er mange herinde, der aldrig er blevet pwned af et par tilbud eller prisfald kort efter vores køb ;)


    Den PC skal nok give dig solide framerates et godt stykke ud i fremtiden. Ellers er der jo altid den trinvise opgradering, som er den eneste jeg kan finde ud af :P

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Ganske som renegger og Sweet_Dane siger, så har vi jo nok prøvet det der allesammen, når man skal være helt ærlig.
    Du skal regne med at morgendagens nyhed er allerede forældet, rent hardwaremæssigt, glæd du dig over at du har en fin maskine, som nok skal klare sig et godt stykke tid fremover ;).


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.