Express Gate

  • Har som sagt fået ny computer. Computeren virker fint. Når den starter op, viser den et asus skærmbillede, hvor man kan gå ind i bios. Men billedet vises ikke helt. Noget af det kan jeg ikke se. Skærmbilledet er rykket helt til højre. Skærmbilledet er dog fint, når den kommer ind i windows. Og så står der kort at Express Gate Incomplete. Hvad er det? Er det noget med grafikkortet? Hvad betyder det?


    Ved ikke, om det er fordi min skærm har et VGA stik, og jeg bruger en adaptor for at konventere til DVI

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

    Rettet en gang, sidst af ThomasB84 ().

  • Her bliver der vist og beskrevet hvad express gate er ;)


    http://event.asus.com/mb/expressgate/


    I en hurtig vending, så kan det forklares ved, at du kan starte din maskine op lynhurtigt, prøv og se om ikke det ligger et program på den cd hvor dine drivere ligger, under det faneblad som hedder utillities.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.