Indlæg af 1stClassNewbie

    Altså alle skal starte et sted. Sådan er det jo altid, jeg har også engang produceret lidt herhjemme.. Har bl.a. også brugt fruity loops ..


    Men en karakter, der vil jeg gi den 1/5. For det er meget sølle, men altså bare fortsæt så skal det nok blive meget meget bedre.


    En a mine venner har også produceret noget lignende, men er bange for jeg ikke må uploade det herinde ifølge jeres regler, har kun en promo a den, men den bliver snart udgivet på Zanzatraxx... Hvis nogle a jer kender det label... Nok kun de hardstyle interesserede der kender det :D

    Quote

    Originally posted by Kisker^
    Ja står her i Varde .. eller sidder lige pt..


    Og skal til ribe ( Tulipan fest )


    Og Kan bare ikke komme der ned ? kender sku ingen der gider køre der ned hehe :P Hvor uheldig kan man være ?



    Hehe .. Jeg sidder ikke mere end 10km fra Ribe.. Og jeg smutter derud lige om lidt (med tog) :finger:


    Ej ka sQ godt se det er pænt trist...


    :cheers:


    Jah jeg skulle da også lige til at sige at der altså er andet godt upcoming hardstyle for tiden.. Alt er ikke bare Donkey Rollers .. :T


    Den vil jeg nu ikke betegne som at være i den RIGTIG HÅRDE ende af elektronisk musik, eftersom det er ganske almindelig hardstyle ...


    Men du har ret i at det er et klasse nummer :9xo .. Og virker altid til en fest, hvis altså flokken er til sådan noed..

    Må indrømme jeg heller ikke lige er super vild med DJ Dean's produktioner. Men smag og behag.. Såån er det jo altid.
    Og giver Macimuz ret i at han ikke er nogen fabelagtig DJ... Så ska man i min mening ha fat i den gode gamle Danielle Mondello.. Han producerer så hardstyle.. Men han er en fandens god DJ.. Og også producer!

    Haha ... Jah det er sQ lidt synd for ham. Men stadig vildt grinern!


    Har selv prøvet at sætte både min far og lillebror til det .. Haha :D .. Begge fik et KÆMPE chok!

    Quote

    Originally posted by Aerial
    Det går vel egentlig bare ud på at i fremtiden vil der ikke være så meget fysisk produktion som man har set indtil videre - men mere over nettet f.eks med udveksling af informationer. - Det er så blevet navngivet til "Den nye økonomi"


    Nårh okay. Tusind tak for svaret.


    Lukker her .

    Hey .


    Er der en som kan forklare mig hvad man snakker om når man snakker om den nye Økonomi?


    Det bliver specielt brugt meget når man snakker om Microsoft og deres produkter, har jeg noteret mig.


    Men har ingen anelse om hvad det betyder.


    På forhånd tak !

    NOgn herinde som ved hvor man kan købe den ?
    Har kigget overalt på internettet .. Men synes ikk jeg kan finde noget, i hvert fald ikke hvor det bliver solgt i Danmark.


    Er ikke så vild med at bestille ting i udlandet efter en episode med en anden film !

    At tage på handelsskolen ville være en super ide for at blive bilsælger .. Og en mekaniker uddannelse ville da helt sikkert oss være en fordel .. Ellers ka jeg ikk rigtig komme på noed .. desværre

    Hold da kæft ... Er godt nok selv meget tålmodig .. Og plejer for det meste a ku udelukke sårn noget lort .. Men for satan ville ha svært ved a ta alt det lort hun lukker ud .. Det ikk pænt a slå på piger .. Men hun er da heller ikk et menneske .. Sååe

    Nej .. jeg var der ikke .. men derfor kan jeg godt referere hva nogn a dem jeg kender har sagt om det, er desværre ikk gammel nok til det endnu, venter kun på a bli ældre :D ... Men vil godt gi dig ret i at man mest forbinder Pavo med hardstyle, må indrømme jeg ikke har hørt så mange hardcore sange fra ham. Iøvrigt heller ikk det jeg gør mest i .. :D



    Hva sys du forresten om deres anthem i år?


    Altså : Mike NRG - Lost in Dreams


    Sys personligt det er en mega fed sang !

    Det er jo så dig han skuffer ved a spille hardcore .. Der er jo sikkert mange andre der er vilde med det, jeg har hørt fra alle dem jeg kender der har været afsted at selve musikken var i top .. Og turen derned og hjem igen gik fint, uden alt for lange køer som der jo var sidste år .. !

    Lol ... Lavede jo ikke denne tråd for at der sku gøres nar a HG'ere og HTX'ere .. Men er jo selv en HHX'er .. :D .. Men jeg tror jeg lukker denne tråd hvis der ikke er andre der har noed de sys de ska ha op og vende ...? Ikke OT selvf ... Noed der holder sig indenfor emnet !


    Sys satme der er så mange der tar mange ting personligt herinde, FOR personligt...


    Men det jo kun min mening ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Har vist været oppe og vende før... lige en ting... det er aldrig faldet jer ind at det lige så godt kunne være det video som er fake.. og det som er vist på utallige tv stationer over hele verden der var det rigtige... men nå nej nogen på nettet har noget video så er det nok rigtigt :T


    Tror du skal vente med at udtale dig på den måde indtil du har set videoen .. Så vil jeg gern ha dig til a forklare mig hvordan den ka være fake .. tak !