Bilforhandler??

  • Hej Med jer
    Min Samf lærer er ved at flå mig...
    hvad skal der til for at blive bilforhandler?
    Skal bruge alt hvad der kan findes....
    Ved godt det ikke er det bedste sted at spørge men jeg har ikke andre ider da hun snart flår mig!!


    Hilsen Nikolaj

  • Man skal være Dum :) iriterne . snakke hurtiigt .. så er den hjemme hehe ;D ej ..


    vil anbefale dig du går til en bilforhandler og høre dig af. han kan give dig et 100% svar

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af affe
    Man skal være Dum :) iriterne . snakke hurtiigt .. så er den hjemme hehe ;D ej ..


    vil anbefale dig du går til en bilforhandler og høre dig af. han kan give dig et 100% svar


    hehe good one ;)


    jeg tror da ikek så meget til ? måske en mekaniker uddannelse?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    jeg tror da ikek så meget til ? måske en mekaniker uddannelse?


    Tror du skal på handelsskole af en eller anden slags.. men en mekaniker udd. er nok heller ikke værst at have med i bagagen..

  • Hva snakker vi om? Hva det fysisk kræver for at blive det eller hvad der ville være en god idé at ha med sig i lommen hvis man sku starte på sådan noget? Ku forestille mig det var den sidste når det nu er samf vi snakker om.. En bilhandler har jo nok en del fordomme omkring sig og det er hundrede procent det din lærer går efter.. Hun vil sikkert se om du kan se gennem folks snakken (Affe :P) og give din egen kvalificerede mening om hvad man skal kunne..


    Nogle ting jeg ville nævne var:
    Egenskaber til at regne nemme tal ud i hovedet
    Kræmmer egenskaber
    Forbindelser

  • Kan man blive på flere måder, tror jeg... Hvis man har en gymniasel eller en teknisk uddannelse som er bil relateret... Man skal bare være god til fylde kunderne med mundlort, og snakke på spottet imellem løgn og sandhed. Man skal have evnen til at lyde klog, selvom man ikke er.
    Det hele handler om overbevisning ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Kan man blive på flere måder, tror jeg... Hvis man har en gymniasel eller en teknisk uddannelse som er bil relateret... Man skal bare være god til fylde kunderne med mundlort, og snakke på spottet imellem løgn og sandhed. Man skal have evnen til at lyde klog, selvom man ikke er.
    Det hele handler om overbevisning ;)


    Tror Mikkel ville egne sig ekstremt godt som bilforhandler :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Tror Mikkel ville egne sig ekstremt godt som bilforhandler :))


    Hehe det er da også en kanon evne at have. Altså hvis man er så uheldig ikke at være klog, så i det mindste kunne lade som om ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR


    Hehe det er da også en kanon evne at have. Altså hvis man er så uheldig ikke at være klog, så i det mindste kunne lade som om ;)


    ja det er så rigtigt nok..


    shooger.. jeg er altid flabet.. lev med det :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Tror Mikkel ville egne sig ekstremt godt som bilforhandler :))


    Den tror jeg bare lige, at jeg undlader at kommentere og nøjes med et ROFLOL.... :))