He got pwned

  • Må ærligt indrømme jeg overhovedet ikke kan se det sjove! Knægten begynder virkeligt at græde og blev sku ret bange. Faderen er skuda også syg i hovedet at ligge det ud på nettet så andre mennesker kan sidde og grine af hans barn! :boxed:

  • Quote

    Originally posted by TheNIX


    Ja det er sku da ikk sjovt det der.... :boxed:


    Nej.
    Det giver minder.. 8o
    :D

  • LOOL!
    1: ja det er synd for knægten han fik et rigtig chok, og faren skulle nok trøste ham lidt ;).. men du kan altså ikke beskytte en dreng mod at få den slags chok her, fuuck jeg har fået mange chok gennem livet, takket være min ondskabsfulde storebror :P, og jeg fungere da idag :P..
    2: hehe se ham! hehe han blev så bange! det er altså lidt sjovt :D hvem elsker ikke at skræmme folk? og hvem er nemmere at skræmme end børn?.. i får mig ikke til at tro på at det der kan ødelægge en drengs sind af, jo over længere tid så hedder det vel psykisk terror, men han går jo hen til sin far, han har et sted at være tryg, og tror ikke på at faren er så ond at han bliver ved :P..


    de er rigtig onde dem på nettet, fik en for ikke så lang tid siden af min fætter, den slags der bare blev ved med at komme med en skrigelyd og jeg havde skruet temmeligt voldsomt op, seriøst jeg var helt lammet, kunne ikke tænke slog løst på tastaturet for at prøve at lukke den men ja alting var så fucked up damn det var nok det længste chok jeg har fået :P.. hvis nogen havde set mig der havde de nok også grinet:P..

    A64 - 3200+@2.2GHz (1.5V, 1Mb L2 cache)
    MSI - K8N Neo P.(s754)
    2X512 PC3200 g.Skill
    Tyan - Radeon 9800Pro-m

  • Quote

    Originally posted by Medallish
    LOOL!
    1: ja det er synd for knægten han fik et rigtig chok, og faren skulle nok trøste ham lidt ;).. men du kan altså ikke beskytte en dreng mod at få den slags chok her, fuuck jeg har fået mange chok gennem livet, takket være min ondskabsfulde storebror :P, og jeg fungere da idag :P..
    2: hehe se ham! hehe han blev så bange! det er altså lidt sjovt :D hvem elsker ikke at skræmme folk? og hvem er nemmere at skræmme end børn?.. i får mig ikke til at tro på at det der kan ødelægge en drengs sind af, jo over længere tid så hedder det vel psykisk terror, men han går jo hen til sin far, han har et sted at være tryg, og tror ikke på at faren er så ond at han bliver ved :P..


    de er rigtig onde dem på nettet, fik en for ikke så lang tid siden af min fætter, den slags der bare blev ved med at komme med en skrigelyd og jeg havde skruet temmeligt voldsomt op, seriøst jeg var helt lammet, kunne ikke tænke slog løst på tastaturet for at prøve at lukke den men ja alting var så fucked up damn det var nok det længste chok jeg har fået :P.. hvis nogen havde set mig der havde de nok også grinet:P..



    helt enig! :9xo

  • hahaah helt sikkert god familie humor.. det er sådan en min far også kunne finde på at sende mig.. eller omvendt.. det er sku da kun griner sådan noget...


    helt ærligt alle for sådan et chock på et eller andet tidspunkt i livet. og den eller det der giver ham skal man folk sku nok for griner over at se ham få et chock.. helt ærligt kan jeg finde på at give min kæreste et chock nu og da og det er sku da også griner !!!! :9xo :9xo

  • det ser sjovt ud, ja, men det kan jo være at han ellers plejer at sidde klistret til skærmen, og faderen gav ham lidt "psykisk terapi" for at vise ungen at der nu osse er skræmmende ting på nettet. Jeg ville sgu gøre det samme med min unge hvis han sad klistret foran skærmen konstant.


    men det er alligevel synd for ham... glemmer aldrig første gang jeg så en af de der synstest/skræmmebillede, godt nok var det ikke en af dem der skreg hele tiden, men det her var fandme nok.


    har også oplevet en med en lidt ældre dreng der havde gang i sådan et spil. Resultat: 1 stk tastatur fyldt med "brugt" morgenmad

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200