Pavo skuffer (Q-Base)

  • som overskriften lyder :S han skuffet en del på Q-Base 2oo5, han spillede desvære på hardcore scene og det var dødstechno han gik amork med, så et minus til ham i den sorte bog ;( men ud over det var det en kick azz fest kan kun varmt albefale den frem over :cheers: :dance: :hb:

  • Det er jo så dig han skuffer ved a spille hardcore .. Der er jo sikkert mange andre der er vilde med det, jeg har hørt fra alle dem jeg kender der har været afsted at selve musikken var i top .. Og turen derned og hjem igen gik fint, uden alt for lange køer som der jo var sidste år .. !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1stClassNewbie
    Det er jo så dig han skuffer ved a spille hardcore .. Der er jo sikkert mange andre der er vilde med det, jeg har hørt fra alle dem jeg kender der har været afsted at selve musikken var i top .. Og turen derned og hjem igen gik fint, uden alt for lange køer som der jo var sidste år .. !


    hmm en udtalelse fra en som ikke var der :P men tror ikke jeg er ene om at være skuffet ;) kender godt pavo's karriarie ved godt han startede som hardcore men er gået mere over til hardstyle. hvis man siger pavo genaralt idag tænker man nok mest hardstyle derfor jeg blev lidt skuffet :S og ja resten af festivalen var ginal det kan jeg ikke sætte mig op imod.

  • Nej .. jeg var der ikke .. men derfor kan jeg godt referere hva nogn a dem jeg kender har sagt om det, er desværre ikk gammel nok til det endnu, venter kun på a bli ældre :D ... Men vil godt gi dig ret i at man mest forbinder Pavo med hardstyle, må indrømme jeg ikke har hørt så mange hardcore sange fra ham. Iøvrigt heller ikk det jeg gør mest i .. :D



    Hva sys du forresten om deres anthem i år?


    Altså : Mike NRG - Lost in Dreams


    Sys personligt det er en mega fed sang !

  • Nu må du da styre dig mand?
    Pavo spilelde nok kun det han blev bedt om, ikk? Pavo spillede Hardcore i starten ja, og det han leverede tuk festivallen var hardcore! Han skuffede IKKE!


  • jes har hørt 'Lost in Dreams' ganske ok track men er nu mest til det lidt hårde


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Warper
    Nu må du da styre dig mand?
    Pavo spilelde nok kun det han blev bedt om, ikk? Pavo spillede Hardcore i starten ja, og det han leverede tuk festivallen var hardcore! Han skuffede IKKE!


    wtf ka det virkelig passe han skulle spille hardcore ? så forstår jeg ikke han spillede på 'global hardcore' scenen... behøver jeg kommenter dit indlæg mere ? og hvis jeg gætter helt rigtig så var du slet ikke i tyskland i weekenden !?!


  • han var på global ahrdcore scenen og spillede hardcore? eh.. ja? nej jeg var ikk i tyskland, og?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    han var på global ahrdcore scenen og spillede hardcore? eh.. ja? nej jeg var ikk i tyskland, og?


    fint, så ser jeg dine indlæg som irrelevante..

  • Nu ved jeg du er hardstyle fan, og derfor er DU netop skuffet over han spillede hardcore. er ret så sikker på dem der hører hardcore ikk sys han skuffede! ergo skuffede han ikk hvor han spillede?

  • Alle var generalt skuffet og Pavo
    Wraperhvis du var der ville du også have set hvor mange der faktisk gik efter han kun havde spillet i ca 10 mins det kalder jeg sg at skuffe


    Splat jeg bakker dig 100% op :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ymer
    Han var kæmpefed, det bare folk der er for svage til det hårde shit..... ;)


    Haha, må da oss indrømme at jeg er heller ikke til det "hårde", men hver vores seksualitet :))


    Sry for ot ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af T-cowboy
    Han skuffede vist kun jer. Siden jeg kommer fra holland, har han jo started karrieren på den måde.


    man skal være hollænder for at forstå det... :)


    fortæl os noget vi ikke ved ?!


    og ja var der for hardstylens skyld, så tror jeg alle har fattet det..