Sandheden om Den 11 September ..?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    Ja eg læste det skam, men jeg tror skam stadig ikke på det, jeg har ikke beviser på hånden, men har set flere udsendelser i tv'et om hvordan de modbeviste at de var landet der oppe... og som alle jo også ved ville både rusland og usa gerne være den første til at komme der op, for så havde de sat en Milepæl for det og blev mere verdenskendt... men usa havde altså mange forsøg hvor de ikke kunne få noget i rummet... men nok om det...


    Det er meget muligt USA havde en masse mislykkede forsøg og at Rusland var foran USA i langt de fleste ting. En af de afgørende milepæle mod månelandingen var dog fremstillingen af en raket som kunne nå derop og her var USA først (1967), Rusland fik faktisk først lavet deres i 1969. Som sagt var amerikanernes raket mere eller mindre perfekt, russernes testforsøg med deres raket gik dog galt flere gange og inden raketten overhovedet var funktionsdygtig havde USA været på månen.

  • Lol ... Lavede jo ikke denne tråd for at der sku gøres nar a HG'ere og HTX'ere .. Men er jo selv en HHX'er .. :D .. Men jeg tror jeg lukker denne tråd hvis der ikke er andre der har noed de sys de ska ha op og vende ...? Ikke OT selvf ... Noed der holder sig indenfor emnet !


    Sys satme der er så mange der tar mange ting personligt herinde, FOR personligt...


    Men det jo kun min mening ;)


  • :clap:


    Takker så behøvede jeg ikke skrive det selv ;)

  • Vil da også lige prøve at holde mig til topic og så opfordre "knægtene" til at snakke om uddannelser et andet sted. ;)
    Vedr. 9/11, så er det er vist tydeligt - hvis man kigger på de uhyrligheder, der sker rundt om i verden - at det er nogle hjerneforstyrrede yderliggående muslimer, der tror de ved feje og destruktive aktioner, kan ændre denne verden til et stort muslimsk undertrykkkende samfund.
    Dette ska' så styrres ud fra, hvad et eller anden påstået "helligt overmenneske" en gang tænkte, som så er blevet genfortalt og så en del år senere blev nedskrevet.
    IMO virkelig et useriøst grundlag at ha' som "manual" 8o


    Tror ikke det disse destruktive kræfter kan stoppes, før de er blevet elimineret helt og totalt. Og da de ikke er villige til alm. fredlige dialoger, så må jeg indrømme, at jeg er villig til at acceptere - i mod min fredelige indstillig til livet - at få fjernet denne trussel helt og holdent. :rolleyes:


  • De gjorde nu ikke meget for at beskytte Jack Ruby, og deres beviser mod Lee Harvey Oswald var meget mangelfulde.

  • *lol*
    Hvis denne teori var sand......
    Hvor er så de ildsjæle i den Amerikanske befolkning, som vil styrte mod det hvide hus med en bombe om
    maven for at skaffe en masse morder af vejen??


  • Kunne ikke være mere enig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    De gjorde nu ikke meget for at beskytte Jack Ruby, og deres beviser mod Lee Harvey Oswald var meget mangelfulde.


    Det er stadig et dårligt argument at sige FBI eller politiet ikke skulle udspørge Bin Laden-familien, fordi de var sure på dem eller fordi medierne ville være efter dem.


    Havde folk accepteret det hvis Jack Ruby eller Lee Harvey Oswalds familier var blevet fløjet ud af landet af frygt for at befolkningen ville gå på dem? Nej, vel.