Sandheden om Den 11 September ..?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Hehe nej slet ikke naiv. Næsten lige så troværdigt som (glemte) fødselsdagsfester med brændende guitarer...


    Fordi du ikke kan se sandheden skal du da ikke nedgøre andre fordi de har fundet det rigtige? Det var da noget dumt noget at gøre.. Og utrolig latterligt IMO! hold det til den ene post..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa


    Fordi du ikke kan se sandheden skal du da ikke nedgøre andre fordi de har fundet det rigtige? Det var da noget dumt noget at gøre.. Og utrolig latterligt IMO! hold det til den ene post..


    Fordi jeg ikke kan se sandheden? Eller fordi jeg ikke kan se det der ikke er der?
    Om jeg vil nedgøre det er helt og holdent op til mig selv,.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Fordi jeg ikke kan se sandheden? Eller fordi jeg ikke kan se det der ikke er der?
    Om jeg vil nedgøre det er helt og holdent op til mig selv,.


    Helt enig. Han kom jo med et ret godt argument (syntes jeg).


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Hehe nej slet ikke naiv. Næsten lige så troværdigt som (glemte) fødselsdagsfester med brændende guitarer..


    Og grunden til at Bush fløj Bin Laden familien hjem istedet for at lave "politet" snakke med dem var nok meget smart gjort. Hvor gale tror du de folk der skulle snakke med dem var lige i det øjeblik? Og tror du helt seriøst på at de havde fået noget som helst fair behandling når de nu hed Bin Laden?


    At du siger du ikke er naiv men tror på sammensværgelser alle steder og mirakler overalt. Tjah jeg tror sgu ikke vi to lever i den samme verden.

  • Quote


    At du siger du ikke er naiv men tror på sammensværgelser alle steder og mirakler overalt. Tjah jeg tror sgu ikke vi to lever i den samme verden.


    Vi lever i den samme verden, tro mig.. Danmark er et kristent land, er det så forkert at tro på kristendommen? Kristendommen indebærer mirakler, er det så forkert at se et mirakel som det det er... Ikke alle mirakler er jo store ting..


    - men slut nu med det der off topic.. hvis der er nogle der har problemer med sandheden kan de vel PM'e mig..


    Quote


    Hvis denne film ikk kan overbevise jer, tviler jeg stærkt på at der er noget der kan.
    Men har i set filmen ... Altså den jeg linker til ?


    så lige Part I.. blev godt nok overrasket over at det ene af flyene ikke var et normalt fly og at det affyrede missiler..

  • Gider ikke engang til at hente dem ... USA gør og siger så meget, men det er jo så nemt at være paranoid i disse dage ..


    En ting er dog sikker, de var aldrig på månen :razz: (Dengang i hvertfald)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Alt i Fahrenheit 9/11 er IKKE blevet bevist. Michael More er en fanatisk løgner der vil sige og gøre alt for overbevise folk. Sådan har det været med alt det han har lavet. Som underholdning er hans film/serier meget gode men som fakta og beviser holder det meste altså ikke.


    Men ja Bin Laden familien er gode venner med Bush familien og mange andre magtfulde familier rundt om i verden. Men det er jo heller ikke dem der har lavet lort. At en af deres sønner (som de intet har med at gøre) er en syg lort er jo ikke noget man kan klandre dem. Ihvertfald ikke i den her sammenhæng.


    Læs "Dude Where's My Country" af Michael Moore, det er kort og godt Fahrenheit 911 i bogform og der er der kildelister til de argumenter han bruger i bogen og derfor også i filmen.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    ehmm.. ja, de var gode venner.. hele bin laden familien har været til middag hos "The Bush's".. de var jo gode venner.. se Fahrenheit 9/11.. den siger også meget (og alt i filmen er bevist)


    f.eks... efter 9/11 fløj ingen fly, undtagen 2 fly der fløj med ordrer fra Bush.. den fløj alle Bin Ladens der opholdt sig i USA hjem.. Politiet (FBI) sagde at de godt ville have snakket med dem inden de tog hjem, men det tillod bush ikke..


    og jeg syntes bestemt heller ikke jeg er naiv..
    - det er jo ikke første gang det er sket at de lyver for hele verdenen. (ja, selvfølgelig var I på månen)


    Hverken CIA eller FBI siger de gerne ville have snakket med Bin Laden-familien i Fahrenheit 911 og giv mig ét ordentligt bevis på at USA ikke har været på månen.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Og grunden til at Bush fløj Bin Laden familien hjem istedet for at lave "politet" snakke med dem var nok meget smart gjort. Hvor gale tror du de folk der skulle snakke med dem var lige i det øjeblik? Og tror du helt seriøst på at de havde fået noget som helst fair behandling når de nu hed Bin Laden?


    At du siger du ikke er naiv men tror på sammensværgelser alle steder og mirakler overalt. Tjah jeg tror sgu ikke vi to lever i den samme verden.


    Lol, det er da ikke et brugbart argument for at sende dem ud af landet. For det andet ville det nok nærmere være FBI og ikke politiet som ville snakke med dem og hvorfor skulle de får en dårlig behandling? Tror du seriøst FBI, en af verdens bedste efterretningstjenester, ikke kan udspørge Bin Laden-familien objektivt fordi de var sure? Lolda...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    En ting er dog sikker, de var aldrig på månen :razz: (Dengang i hvertfald)


    Bevis, tak.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa


    evt. skulle du se "Did we really land on the moon?" dokumentaren.. der er vidst beviser nok..


    Ja har set en eller ande dokumentar omkring det ... Tænker man over det, er det jo en smule fesent. For det første er Rusland langt foran og pludselig er USA bare på månen.


    Anyway, det var sådan set også mest ironisk, derfor den smiley !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Ja har set en eller ande dokumentar omkring det ... Tænker man over det, er det jo en smule fesent. For det første er Rusland langt foran og pludselig er USA bare på månen.


    Anyway, det var sådan set også mest ironisk, derfor den smiley !


    plus der ligger et gas-lag (something) mellem jorden og månen hvilken noget menneske aldrig har krydset da det er bevist det dræber

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa


    evt. skulle du se "Did we really land on the moon?" dokumentaren.. der er vidst beviser nok..


    Har set dokumentaren og har derefter set et andet program, og en hel de artikler, som modbeviser hvert eneste argument.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    plus der ligger et gas-lag (something) mellem jorden og månen hvilken noget menneske aldrig har krydset da det er bevist det dræber


    "gas-lagene" du snakker om hedder Van Allen-bælterne. NASA var skam bekymrede for stråling, men efter forskning om bælterne kom de til den konklusion at astronauterne ville blive udsat for langt under de antal "rem" (en strålingsenhed) som er dødelige, da astronauterne kom tilbage til jorden viste det sig at i den ene time de havde brugt på at passere igennem bælterne var de blevet udsat for ca. 1 rem, før strålingen er dødelig skal man op på 300+ rem.


    Derudover er bælterne ikke hele vejen rundt om jorden, de er donut-formede og besætningen fløj derfor kun i udkanten af bælterne på vej til månen.


    Læs evt. http://spider.ipac.caltech.edu/staff/waw/mad/mad19.html og http://www.braeunig.us/space/69-19.htm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    har ikke set filmen i nu men er ved at hente den..


    men hvoforr skulle han dræbe sin egen befolkning ?
    det får han jo intet ud af...


    Måske ikk? Men hvis v antager det var Terroister der ødelagde tårnene, hvad får de ud af det? ;)

  • Har set filmen nu. Havde godt hørt om det med Pentagon før og det virker temmelig overbevisende at det ikke var et fly, som ramte det så har inge kommentarer der.


    Det med bomberne der går af lige inden tårnene falder sammen og resten af dokumentaren er simpelthen for skummelt. Man har godt nok svært ved ikke at tro på det efter så mange beviser.


    EDIT:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Måske ikk? Men hvis v antager det var Terroister der ødelagde tårnene, hvad får de ud af det? ;)


    Hovedsagligt frygt og opmærksom om det de kæmper for, hvilket nok har gjort at flere er blevet terrorister. WTC viste jo bl.a. også at det er muligt for terrorister at udføre sådan nogle angreb, så moralen er jo nok også gået betydeligt op i diverse terrorist-grupper.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    har ikke set filmen i nu men er ved at hente den..


    men hvoforr skulle han dræbe sin egen befolkning ?
    det får han jo intet ud af...


    Jo, masser. Igen hovedsagligt frygt. Det er jo ti gange lettere at manipulere et lands indbyggere, hvis de er skide bange og i Fahrenheit 911 ser du tydeligt den ekstreme paranoia der hersker i hele USA, selv i den mindste landsby. Den amerikanske regering har igen og igen mindet befolkningen om at ingen er sikre.


    Derudover har de forskellige firmaet, især dem der laver våben og militære produkter generelt, tjent fedt på krigen. Så er der jo også olien i Irak, som USA har kontrol over for tiden. Nu ved jeg godt Irak ikke har noget med 911 at gøre, men USA ville, IMO, aldrig have fået lov til at invadere Irak hvis 911 ikke var fundet sted. Derudover tæppebombede USA Afghanistan og efter de har fjernet Taliban har firmaer i Texas fået lov til at bygge Naturgas-rør igennem Afghanistan og du til det Kaspiske Hav (mener jeg), hvilket de ikke fik lov til før. Bush var guvernør i Texas før han blev præsident og jeg mener hans far er repræsentant for det førnævnte firma.


  • hmm.... det hele har jo en samhæng nu. syntes fandme det er skummelt at verdens mest magt fulde mænd kan finde på sådan noget ?
    sådan noget kunne jeg aldrig finde på, bare for at tjene flere penge, for alt handler jo om penge... de sku fandme dø.... X(

  • Jeg har også set filmene engang for længe siden.. men jeg synes nu ikke det ændrer noget rigtigt. Der er så mange teorier, folk som vil gøre alt for at bevise dem ogs sådan. man ved sgu aldrig. Jeg tror at det skete, at det var terrorister.
    At han så har udnyttet det groft bagefter er en anden sag, som ejg er 100% enig i.
    Se eventuelt http://www.unmask.dk/ hvor han kører den med bomber i WTC og alting så ekstremt langt ud at man (jeg) ikke kan andet end le. Utroligt, for han er da højtuddannet og virker som sådan smart nok :boxed:
    til månelandingerne er alle "beviser" fra fox's latterligt hypede "dokumentar" (som der også er en moddokumentar til) modbevist her: http://www.sufoi.dk/arkiv/maanefup.php

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    [quote]



    så lige Part I.. blev godt nok overrasket over at det ene af flyene ikke var et normalt fly og at det affyrede missiler..


    Hehe, og jeg kan se nisser rende rundt i min have om natten :razz: