Indlæg af Brandt

    har fundet frem til problemet - jeg prøver at lave en bootable x64 disk fra et x86 system. det kan man åbenbart ikke.


    jeg mangler bootsect.exe x86, er der tilfældigvis nogen der ligger inde med den? den kan findes i iso'en i mappen 'boot'

    hej alle


    har et problem med at installere windows 7 pro (x64) på min laptop. jeg har en thinkpad x61 hvor der ikke er noget dvd-drev i, så jeg har forsøgt at gøre det fra min eksterne hdd, som jeg har læst mig til at man kan, i en af de utallige guides på nettet; kopierer indholdet af iso'en over på hdd'en og be'r laptoppen om at boote derfra. det eneste jeg får ud af det er:


    'NTLDR mangler
    Tryk ctrl+alt+del for at genstarte'



    nogen der kan hjælpe?


    skal lige nævnes at jeg forsøger at gøre det fra win xp og min cpu er en T7300. ingen af delene burde stoppe mig så vidt jeg ved. troede i øvrigt også at NTLDR var erstattet af bootmgr i win7

    jeg er sikker på at den computer du har kig på der, fint kan trække WoW. som det er blevet nævnt trækker spillet mest på cpu'en, ikke gpu'en.


    min gamle spand/klenodie trækker det udemærket i 1600*1200 (dog ikke 30 fps i dalaran, men der er jo også meget lagg) og den har følgende i sig:
    A64 3000+ (socket 754)
    1gb DDR
    7800GS agp



    så det kan umuligt være et problem med i5 og et 5770 :ph34r:

    Det virker uhyggeligt dyrt umiddelbart. det vil jeg mene du kan gøre bedre. prøv at kig efter andre lignende tråde herinde, der er blevet startet en del på det sidste.


    hvis det skal være en samlet computer så tag evt. et kig på topdata.dk

    alright sweet :)


    ja jeg vidste egentlig godt at asrock ikke var det bedste, syntes bare jeg havde læst et sted at de havde oppet sig... men tager sgu et andet, det gigabyte havde jeg også kigget på


    vil da lige kigge på det med køleren! og tak for linket til et billigere gfx 8)


    glemte lige at skrive at den skal bruges til lidt spil, ikke det helt vild krævende, og så en del CAD (proEngineer)... men det ændrer nok ikke så meget



    tak for hjælpen so far :rules:


    EDIT: kom til at tænke på, jeg har 2 gamle 36 gb raptors i raid0, er de stadig gode nok til at køre styresystem og programmer fra? de er jo lidt gamle efterhånden.
    EDIT 2: nogen der ved hvor meget gfx'et larmer?

    hey allesammen


    har besluttet mig for at det nok snart er tid til at skifte pc'en ud, med noget mere tidssvarende. har brugt en del tid på at kigge rundt omkring og er kommet til den konklusion at et AM3 system er det der giver mest "bang for the buck" lige nu, da man vist rimelig nemt kan overclocke sådan en mofo :)


    planen er at købe følgende, primært fra tn-hardware.dk (erfaringer med dem høres gerne), og så overclocke den til omk. 3,5 Ghz til at starte med


    [Blocked Image: http://i72.photobucket.com/albums/i192/Be0wulf10000/forslag_til_pc.jpg]


    er der noget her som ikke stemmer eller som bør laves om til noget andet? jeg er lidt i tvivl mht rammene, for som jeg kan forstå det er de nye PII'ere ret glade for stramme timings (som CL7).
    jeg ved heller ikke helt med gfx'et, om det skal være det, men det ser ud til at yde helt ok stadigvæk.


    prisen som den står der passer mig ret godt, den skal i hvert fald ikke over 6000,- (helst ikke)... er jo stadig studerende :pokey:


    håber i har nogle gode råd e.l.



    på forhånd tak
    frederik

    #3 - Også på trods af at alle andre computere i huset (inklusiv min bærbar computer der står lige ved siden af) fungerer helt fint på netværket? Jeg kan sagtens spille WoW på min bærbare computer, det er bare lidt sjovere at spille på en 19" skærm frem for en 13.3".

    Hej alle på tweak.dk


    Jeg har i øjeblikket en kæmpe frustration over min stationære computer, grundet dens evne til at opretholde trådløs internetforbindelse. Der, hvor jeg opdager det mest, er når jeg spiller online spil som Call of Duty 4 og World of Warcraft. Det pudsige er, at nogle gange vil den gerne lade mig spille upåklageligt i i lang tid (det vil sige op til 4-5 timer), men så efter computeren måske har stået tændt eller været brugt jævnligt så begynder den at droppe forbindelsen og disconnecte mig i WoW. Jeg kan ikke forstå hvordan computeren på nogle tidspunkter fungerer og på andre tidspunkter er direkte årsag til kæmpe frustration. Det skal hertil siges at min laptop, der står på bordet lige ved siden af min stationære ikke har problemer med at holde forbindelsen.


    Er der nogen som har en ide til hvor problemet eventuelt ligger henne?
    Kan det have noget at gøre med, at det strømstik jeg har i computeren ikke har et jordstik?


    Jeg prøvede at købe et nyt trådløst netværkskort til computeren, men det løste heller ikke problemet.


    På forhånd tak
    /Brandt

    det er jo super godt! jaja man kan argumentere for at det er den samme gamle AC/DC stil, men det er jo AC/DC... de skal lyde sådan!! og jeg synes slet ikke de lyder gamle og kedelige, tværtimod er der godt med glæde og gå-på-mod :D


    hører albummet tit! :boxing:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af norhart
    Bare den er iskold kan den drikkes :drink:
    synes nu heineken er den bedste jeg har smagt :hb:
    ellers er odin heller ikke værst, hvis det skal være billigt :dance:


    yessirs Odin kan vi li! og slots skal man bestemt heller ikke kimse af... også gode og varme som på roskilde :drink:


    men snakker vi ellers lidt mere specielle øl, så er Refsvindinge og Brooklyn ganske gode :clap:


    har det også mandag :ph34r:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier


    hehe den samme master jeg stiler efter :) Hvilke fag har du dette semester? kan jo være vi har nogen sammen !


    Mvh Stubkier


    har mat 2, grundlæggende kemi, fluid, styrke 2, køretøjsteknik og videnskabsteori

    det er der da! :clap:


    er på 3. semester og går ligesom stubkier på Produktion & Konstruktion. jeg havde dog set lyset fra start af :$
    foreløbig er planen at skulle ende med en master i sustainable energy :boxing:

    @ ask: kan godt se problematikken i at de lukker så tæt til at de lukker støjen fra trafikken ude, selvom det er begrænset med tværgående trafik langs motorvejen til DTU... det må jeg lige ned i butikken og tjekke ud. er det dog ikke generelt et problem med in-ear plugs?


    @ juice: har kigget på CX modellerne der også, og har heller ikke valgt dem helt fra. men det er jo lige med at finde gennem junglen, der er godt nok mange at vælge imellem!


    andre erfaringer er hjertens velkomne :cheers:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    De er ikke så langt fremme på politiken. Ja, deres EULA var meget foruroligende, men der er sket lidt siden.


    /ask


    ja det fandt jeg ud af :crazyeyes:
    lækkert nok at folk har været vågne overfor det.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Inden man kritisere den for fejl osv skal man jo huske på at det er en beta version


    jeps jeps det er rigtig nok. tror også nok det skal blive et godt produkt. og er den hurtigere end FF så skal jeg da gerne skifte :boxing: