Andre på DTU?

  • Jep der er andre ;)


    Har selv været på sletten i 3 år, og er nu starter på mit 4.


    1. år gik på Elektro civil


    2. år valgte jeg at skifte til Produktion og Konstruktion (Civil).


    Så pt er jeg på mit 5 semester på Produktion og Konstruktion's linien med fokusering på termodynamik og energi.


    Hvad med dig selv ?? :)


    Mvh Stubkier

  • det er der da! :clap:


    er på 3. semester og går ligesom stubkier på Produktion & Konstruktion. jeg havde dog set lyset fra start af :$
    foreløbig er planen at skulle ende med en master i sustainable energy :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brandt
    det er der da! :clap:


    er på 3. semester og går ligesom stubkier på Produktion & Konstruktion. jeg havde dog set lyset fra start af :$
    foreløbig er planen at skulle ende med en master i sustainable energy :boxing:


    hehe den samme master jeg stiler efter :) Hvilke fag har du dette semester? kan jo være vi har nogen sammen !


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Jeg er igang med diplom elektro, eftersom at jeg gerne vil ud og arbejde bagefter ;) Hvis jeg så finder det nødvendigt, så kan jeg jo altid overbygge med en civil (tager kun 2 år).


    me too - 6semester :clap:

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier


    hehe den samme master jeg stiler efter :) Hvilke fag har du dette semester? kan jo være vi har nogen sammen !


    Mvh Stubkier


    har mat 2, grundlæggende kemi, fluid, styrke 2, køretøjsteknik og videnskabsteori

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brandt


    har mat 2, grundlæggende kemi, fluid, styrke 2, køretøjsteknik og videnskabsteori


    uhh styrke 2 - det har vi sammen så ! Klasse fag eller ikke - Du kan kende mig på at jeg altid slæber rundt på en meget meget pink cykelhjelm.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Bor i så på et af kollegierne? I så fald, hvilket?


    Selv bor jeg på VKR.


    Har boet to år på øresunds kollegiet på Amager, men bor nu på Østerbro. Bor sammen med min kæreste, og udvalget af to-værelses kollegier på Sletten er meget begrænset.


    mvh Stubkier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brandt


    har mat 2, grundlæggende kemi, fluid, styrke 2, køretøjsteknik og videnskabsteori




    Math2 Mandag eller Torsdag??


    Jeg har det selv Mandag.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Jupiter Downs


    me too - 6semester :clap:


    6semester elektro så burde jeg næsten vide hvem du er.


    _____


    7semester IT (skriver bachelor pt)

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards


  • har det også mandag :ph34r: