Indlæg af Brandt

    hey allesammen


    mine earplugs til min ipod gik i stykker den anden dag, så skal ha' købt et par nye. jeg kan dog ikke helt bestemme mig for hvilke det skal være... er ret hooked på at hoppe ned i hifi-klubben og købe et sæt Denon AH-C351, men jeg har også læst mig til at Creative's EP-630 skulle være gode til prisen. hvad vil i umiddelbart foreslå mig? jeg skal måske ud i et helt tredje alternativ?


    mit prisleje ligger deromkring de 350-400, det er trods alt bare til når jeg cykler. derudover hører jeg primært rock, rap og en sjælden gang pop (metallica, linkin park, trapt, kanye west, alter bridge etc) hvis det hjælper lidt til at rådgive mig...


    thx in advance :rules:

    vi har lige afholdt rusture i sidste uge i en hel masse spejderhytter og lignende for de nye russere på DTU... fungerer super godt, var selv rusvejleder og vi havde Bisseruplejren nede ved Næstved. gode sove-, spise- og festfaciliteter og det var alt i alt en kæmpe succes. tror sådan nogle hytter er jeres bedste bud, afhængig af hvor mange i er selvfølgelig, men de er nok booket en rum tid ud i fremtiden :crazyeyes:

    hey natch


    fed ide! god måde at få dit tætte forhold til din far udtrykt på... jeg har en kammerat som også har mistet sin far og efterfølgende har han fået en tatoo på indersiden af venstre overarm hvor der står "lykken er sig selv nok" for det var noget hans far altid havde troet på... synes jeg er rigtig cool, måske noget du kan bruge...? find noget som måske du og din far havde sammen eller kun i forstod.. og skynd dig ikke med at få den lavet, men find det helt rigtige :D

    hey alle


    hvad skal man ud i for at få en ordentlig ekstern DVD-brænder? jeg har lige fået min nye X61'er ind ad døren, som jeg skal ha indstalleret nogle ting på, det er derfor jeg spørger... regner med at finde en til omkring en plovmand.


    jeg har kigger lidt på denne her, men er der nogen der har et bedre forslag? er der noget jeg skal være på vagt overfor eller skal jeg bare snuppe den billigste?


    på forhånd tak for hjælpen og god weekend! :cheers:

    ja vi er også først lige blevet færdige med at spise 8)
    der var desværre ingen mandelgave til mig selv om jeg kæmpede hehe... så nu er det lige tid til at slå lidt mave og sådan og SÅ skal der danses om træet og åbnes gaver :clap:


    lyder til alle har haft en god jul :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier


    Uhh tegning med Brian - kan ikke sige jeg savner det. Men det kan være vi skal have styrkelære 1 sammen næste semester :)


    Mvh Stubkier


    ja det er sgu godt det er afsluttet! ProE var ok, men de håndtegninger har jeg bandet meget over :$

    al'akir tror jeg ikke er nogen dum ide... jeg spiller selv på Draenor og er i samme battlegroup (Blackout) og der er altid games oppe :cheers:
    mht hvilken char du vil spille på, så er huntards lige blevet buffed så de kan være lidt mere irriterende ;) men du skal selvfølgelig ta den du synes er sjovest


    jeps det er super nice :T men det lyder jo lige til at gå til, så er det bare at få købt et par skiver

    go' aften


    jeg har mulighed for at hente xp 64 bit fra en af skolens servere og det har jeg tænkt mig at prøve... da jeg ikke har prøvet det før ville jeg høre om der var noget jeg skal være opmærksom på? proceduren er vel bare at brænde det som et image på en DVD?



    på forhånd tak :rules:

    den havde jeg også, den du snakker om prectar :P


    kan godt huske den du snakker om berle, men jeg var godt nok ikke standhaftig nok til at tæmme den... mest fordi der er en grp quest i WS hvor man kan tæmme en elite der ligner den meget (hvis ikke på en prik) ;)