• Min finger kan ikke trykke mere, opdatere hele tiden den side !!!


    Kan man downloade et prg der trykker selv ?? :T


    For at spørge om en 3 ting, har i overvejet class/race osv, der har jo været tid nok til det indtil videre ! :))

  • Ej, er jeg virkelig den eneste der glæder sig så meget til wow??? Jeg har bare lavet massive indkøb af sodavand og chips og regner ik med at sove de næste par dage :D

  • hehe skal til så meget de næste par dage aligevel så det kan være lidt ligemeget
    hvad angår class/race osv så har jeg valgt gnome/warlock/mining/engineering hehe

    newb modder af 1. grad
    er i gang med mit 4 mod.


    Conroe E6700
    2 GB corsair ram
    Gigabyte 7950gx2 grafikkort

  • Jeg har fået min lillebror til at sidde og trykke f5. Han får 1 øre pr. gang. Han har indtil videre siddet der i 3½ time.


    Tålmodighed, vil jeg forslå. Det er ærgeligt at serveren er nede, så man ikke kan oprette en acc. men jeg har meget melidenhed med Blizzard.

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • HA HA HA HA!!!! Det er seriøst for fedt det du har gjort!! Der er da andre som er ligeså skøre som mig herinde.. Min bror er til fest, så jeg kan ik få ham til at komme, men måske jeg skulle kidnappe ham og lænke ham til stolen, også skal han bare sidde og trykke UPDATE!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Problack Dragon
    Jeg har fået min lillebror til at sidde og trykke f5. Han får 1 øre pr. gang. Han har indtil videre siddet der i 3½ time.


    Tålmodighed, vil jeg forslå. Det er ærgeligt at serveren er nede, så man ikke kan oprette en acc. men jeg har meget melidenhed med Blizzard.



    MEGA LOL ................ :)) :))


    (tak for grinet .. det har jeg brug for)




    har selv indkøbt en direktør stol for at sidde mere behageligt.. har smækket den bærbar op til guild "chat" m.m. ... og indkøbt forsyninger til resten af week-enden.... så er godt kørende ... mangler bare en sign-in page. X(

  • Yes, jeg har også sørget for godt med forsyninger, venter kun på sign up... Tror sgu de gøre det med vilje for lige at pirrer folk lidt mere... Men andre der har forberedt sig på seriøs wow gaming?

  • Man er vel lidt opfindsom.;)


    Godt nok sidder jeg ved min gamle pc'er, men den kan lige trække WoW.


    Så her bliver mig og lillebror siddende resten af natten. :)

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • He he, er glad for at det ganske danske land giver den gas ang wow... Jeg bliver også ved med at tjekke sign up... Tror først det kommer op at køre sent i nat når de fleste opgiver, men der sidder jeg og venter grådigt!!!

  • Går måske helt så meget op i at opdatere, for har masser af andre spil at game. Men så snart det komme så regner jeg også med at game det 24/weekend :D


    Mig og lillebror skal i hvertfald ikk sove meget :P


    Indtil videre må jeg game lidt CS

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Vil være NE hunter female, og ja, jeg ved godt hunters ikke er specielt gode, men det er da federe end sådan noget imba som paladins:) (Whiner ikke)

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Ah, lige et spørgsmål!! lidt pinligt, men hvor F***** er CD-keyen til spillet?? kan ikke finde den :S

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Cd keyen er i coveret under cd'erne... Og til dig som ik ved hvad wow er, så er det et rollespil i stil med diablo, bare meget STØRRE og mere AVANCEREt. Der er 8 racer at vælge imellem og til hver race hører der en bestemt klasse, feks warrior, mage, paladin etc.. Gå ind på http://www.worldofwar.net og læs om det, der kan du finde alt relevant info om spillet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Vil være NE hunter female, og ja, jeg ved godt hunters ikke er specielt gode, men det er da federe end sådan noget imba som paladins:) (Whiner ikke)


    hunters er fede :) havde en level 17 synes de sparker ret meget røv man skal bare lige lære at bruge sit pet ordenligt :)


    ang. cd-key er den under CD 3 :P måtte også selv læse lidt i manualen for at finde frem til den :P!!!! første gang jeg har måtte læse en manual for at finde en cd key :crazyeyes: