Indlæg af Pancake

    Valgte et 295, da en ven havde sådan en til en pris man ikke kan sige nej til (800 kroner). så nu bestiller jeg resten,


    Og jeg siger tusind tak for hjælpen >D


    Altid glad for at spørge på tweak, man altid et godt svar.

    Tak for det, så venter jeg lige, vil ikke føle mig lidt jackass, sådet bliver et 4890 istedet. så kan jeg gemme pengene der er tilovers til et nyt gfx når de nye kommer engang.

    Synes så bare ikke der er så vildt mange penge at spare, og jeg ved at topdata bruger kvalitets produkter. Prisen er næsten den samme, men vil godt give lidt for at slippe for at samle selv. Når det ikke er dyrere.

    Kom til at se lidt på topdata, for nu hvor det kun skal være en 920, kan jeg vel i princippet tage sådan en bamse her:
    Topdata og smide det lækre lydkort ind i?


    Ville da spare en del smalings tid, og ca samme pris.

    Vise ord.


    Tror faktisk jeg vil tage det lidt til efteretning, for du har ret hvad skal men med et 295, når der snart kommer d11 kort, så måske skal jeg nøjes med et billigere kort indtil da, men som sagt jeg skal lige tænke det igennem. for har heller ikke lyst til at vente i umenneskelige tider på at få det nyeste, for så er jeg sku blevet gammel og grå inde det sker.


    Men vil nu beholde den psu, da corsair er rimelig kvalitet. ihvert de par stykker jeg har haft. og faktisk tror jeg, jeg også tage 950, men har en god ven der lige kommer og kigger det igennem her om et par dage, han har sq lidt mere forstand på den end lille mig :D


    Men igen mange tak for jere kostbare tid :D

    Ja, lader den også køre i en dags tid endnu. Men må sige at det begynder at ligne noget,


    Mine fingre kan næsten ikke holdes i ro ved tanken om at sætte det lækre isenkram sammen :D

    Okay har kigget lidt på det, og synes at 950 med 295, ser godt ud, det er heller ikke så vildt emget dyrere end det andet forslag. Men er stadig lidt i tvivl ang psu, for synes altså ikke en 750 lyder af nok til en 295, men det er kun efter hva jeg har hørt fra venner.



    Edit; he okay en 850 psu, ja det må være nok, og du har ret i at jegh skal have lidt juice :D fra starten, for vil helst ikke ud og købe nyt efter 4 månedere eller noget i den stil.


    Tager sq 950'ern med det samme, der er jo ingen prisforskel på dem, så det kan ikke betale sig at tage 940.


    Husk andre forslag er stadig velkommne.

    Okay, er den psu stor nok til at tage en 295'er, har en ven der var hans nemlig ikke stor nok. Og hvor meget mere ydelse vil man mærke med den 950 cpu mod den 920. for der er jo væsentlige pris forskelle, ( selv om man har penggene vil jeg bare høre om det er de ekstra knaster værd)
    Og er 6 gb ram nok, kan se flere steder at de sælger med 12 gb, ville det være en ide at tage 12 gb istedet for? eller kan det slet ikk mærkes.



    Tusind tak for den tid i har lagt i det indtil nu :D

    Godt at se at nogle fag folk stadig findes.


    Jeg har en 24" Benq skærm, med hdmi.


    Og den skal bruges til hugh end gaming, og er ikke rigtigt vild med det der OC. Så det er lige meget om det er det vilde OC udstyr. :D


    Kigger lige på det du har fundet der når jeg er tilbage fra scanning. om ca 1,5 - 2 timer.


    Vil helst bygge den selv, men som sagt hvis det ikke koster meget mere at få en samlet, så er det også iorden.