Indlæg af Pancake

    Hej


    Er kommet lidt til peenge og vil have en ordentlig stationær pc nu. Har været væk fra udviklingen i næsten et år, og vil gerne høre hva i vil sige, det må gerne være byg selv, men hvis det findes til ordentlig pris så er samlet også iorden.


    Skørm og andet tilbehør skal ikke med i prisen!


    Har godt vel en 12-15000 kr. som jeg vil skyde i den hvis det rigtige bliver fundet.


    Hvad ville i bygge hvis i havde valget. for er sq lidt på tyndskidsmark med alt den finde nye teknology. :D


    Der er givet fuldstændig frit slag.


    Den skal have:


    [list=a]


    Ikke et teenage kabinet, meget gerne stilrent


    Relativ støjsvag.


    God køling, til start ikke et krav med vand.


    [/list=a]




    Det var lige de krav jeg har nu,


    Tjekker nok først ind i morgen, efter jeg har været til scanning, så ser vi om der er nogle forslag der er interessante, hvilket jeg er rimelig sikker på.


    Tak på forhånd,


    Pancake / PandeX

    Ellers kan jeg få det ordnet så du kan hente mandag aften? hvordan lyder det? det bliver så bare ikke mig du afslutter handlen med.

    Du er ikke hjemme i weekenden overhovedet.. for tager afsted på skole igen søndag aften.. og ville helst ikke have den med her ned igen.

    Desværre står den i sønderborg lige nu da jeg er på skole. men kommer hjem imorgen.


    og du vil ikke lige smide de sidste 500 oven i? >D

    der følger ikke noget med. så havde det stået der.


    EDIT: er blevet budt 3800 så du skal der over og det skal være inden onsdag.

    ja hvis man højre klikker så kan den stå i en evighed... tror sq ikke på at ret mange høje scores er opnået retfærdigt... fik 3000 uden snyd og 212923 ved at højre klikke...

    vil heslt sælge det i samlet, men hvis der er købere til det hele så sælger med med glæde i dele.


    Men kom med nogle bud. så skriver jeg det ned, også ser vi om det er gode bud og om der er bud nok til at få om ikk andet 90% solgt af det.

    Har haft den salg på DBA noget tid men uden noget rigtig respons.


    Så prøver lige herinde>



    Selvbyg GAMER, AMD Phenom X4 920 2. 8 GHz, 8 GB Ram, 250 GB Sata Harddisk, Systemet:


    Mainboard: MSI k9a2 CF (ca ½ år gammel)


    CPU: AMd phenom x4 920 2,8 ghz (under 3 måneder gammel)


    RAM: 8Gb Transcend aXeRam PC2-8500 DDR2 (4x2 gb stænger) (købt brugt)


    GPU: zotac 9800gtx 512mb ( under 1 år gammel)


    HD: 250gb sata2 (ca 1 år gammel)


    Drev: 1 brænder, 1 dvd drev(virker nogen gange). (gammel)


    PSU: corsair 620 W


    Skærm: 19" Acer Wide screen (Acer skærm er meget gammel, men fejler intet, (behøver ikke medfølge)


    Lyd: creative x-fi xtreme gaming edition fatality (ikke helt sikker på navnet men det er langt og meget godt)


    Der er vand på cpu. med reservoir og radiator der sidder bag på.


    den er i et kabinet med blå lys, der ligner lidt en bmw foran. den er IKKE diskret.


    Billeder kan ses her>


    Billeder


    HBO 4000


    Og går ikke under den pris lige med samme.