Hjælp min pc fucker!

  • Hej!


    En dag jeg tændte min pc ( Vista ), kom der et vindue frem ( efter 'velkommen' skærmen ). Skærmen var hvid med forskellige pop-up vinduer hvor der bl.a stod noget med 'private policy'??
    AVG var også i gang med at scanne og der var også noget der var udløbet, noget der vist nok hed Cookieguarder.
    Der var også en stemme der sagde noget i starten, også noget med 'private policy'.
    Pc'en stoppede ved dette billede og da jeg så lukkede vinduet via joblisten så blev skærmen sort og jeg kunne ikke komme videre? :(
    Nogen der kan hjælpe???

  • Du har været uheldig og fået noget rigtig l*** ind på din maskine. Start den op i fejlsikret tilstand og rens skidtet, ellers er der kun format C tilbage.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Mange Tusind tak ! I er de bedste, :clap: Men jeg skal bare have fat i den cd, man skal bruge, har nemlig smidt den væk.. :( Hvordan får man mon fat i en ny ? Hilsen Chiliman :D


    EDIT fra JuiCe: Har lige fjernet 2 af dine identiske posts magen til denne :crazyeyes: Det er skam kun nødvendigt at trykke en enkelt gang på knappen.

  • med mindre du har gemt din windows kode, så er der vel kun den mulighed at købe en ny......så lærer man også at passe bedre på sine ting :$

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii