Ny computer i high end

  • Kunne være


    Audiotrak prodigy 7.1 HIFI eller Auzentech x-plosion 7.1 DTS


    Kan findes her


    http://www.xs-sound.dk/


    Auzentech har osse kort lavet over creative's x-fi chip hvis du er mere til det,nemlig Auzentech x-fi prelude 7.1 og siden de selv laver deres drivere, så har du ikke problemer den vej. Den fås endda til soket pci-e x1, men mener ikke den kan købes i DK, men den kan fås direkte fra deres website.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pancake
    Har nogle helt nye panasonic højtalere, tror jeg nok det var, men kan sq ikke huske model nr, eller niget men de kostede godt og vel 6000


    Oki så skal der et godt lydkort til, alt andet ville være blasfemi :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Jeg ville hoppe på Desjap's model, ud fra et par betragtninger.


    Mvh
    Sam


    Hedder dasjap ;) med a og lille d, hehe.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pancake
    Kom til at se lidt på topdata, for nu hvor det kun skal være en 920, kan jeg vel i princippet tage sådan en bamse her:
    Topdata og smide det lækre lydkort ind i?


    Ville da spare en del smalings tid, og ca samme pris.


    Umiddelbart ser det ok ud, der er bare ikke meget plads til vand hvis du havde tænkt dig at anskaffe det på et tidspunkt.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pancake
    Det er selfølgelig rigtigt, men så igen, jeg skal kun game på den, hvis jeg skaffer noget ordentlig luft køling istedet, så klarer den så nok også :d


    Ja det er selvfølgelig rigtig nok, den skulle klare det fint uden vand :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pancake
    Ellers så må jeg jo bare begynde at spare op igen, for at kune købe større kabi og vand, man behøver jo ikke få det hele på en gang :D


    Nej hver ting sin tid :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Jeg ville dog klart anbefale at samle selv, hvis man kan finde ud af det. Det er mange penge at spare, og man kan være mere selektiv med sin hardware.


    Hvis jeg var dig ville jeg gå efter 920'eren. Med den cpu køler der blev anbefalet i starten af din tråd (hvilket er en af de bedste luftkølere hvis der sidder 2 noctua fans på) Du kan snildt kører 3.5ghz uden problemer og uden at ændre på voltene (Mener at det kræver D0 stepping)


    Hvad der angår gfx ville jeg personligt gå efter Nvidia, når man har pengene til det. Evt. køb et brugt GTX280/285 her på siden.


    Det var ihvert fald hvad jeg gjorde :) Og jeg er meget tilfreds med min computer! :9xo

  • Synes så bare ikke der er så vildt mange penge at spare, og jeg ved at topdata bruger kvalitets produkter. Prisen er næsten den samme, men vil godt give lidt for at slippe for at samle selv. Når det ikke er dyrere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Proctie
    Hvis han er ude efter et High-End Gaming system, tror jeg ikke han vil spille spil fra 2001, alle de nye spil, som jeg og mange andre og han sikkert også kommer til at spille. Understøtter kraften fra et 295. Så det er det ultimative gaming card. Alle de der ATI kort, det er bare ikke værd og bruge penge på. (min mening)


    Edit.
    Jeg siger ikke på nogen måde de er dyre. Ja, de har en høj FPS, men de har ikke Shader?, om du køre crysis med 60 FPS eller 75, 80. Gør ikke nogen forskel. *For det menneskelige øje :razz:


    Det er jo tåbeligt at bruge over 3000 kroner på et kort, der ikke engang understøtter Dx10.1, når DX11 er lige om hjørnet. Især når man kan få et rigtigt godt og velydende kort til under det halve.


    Og hvad mener du med at 4890 ikke understøtter shader. Tror du selv det er korrekt?

  • 1-2 måneder, men de første er somregelt ikke de bedste :P My advice still stands :) Hvis du vælger at bygge selv så køb et brugt gfx med kvitt og så kan du altid sælge når de gode DX 11 kommer.


    Btw det er faktisk en meget god pc du linker til hos topdata. Har ikke regnet på det, men det virker reelt nok. Og bundkortet er godt, hvilket plejer at være en af de ting de spare på.

  • Jeg vil også mene at Dasjaps forslag er klart det bedste.


    Det giver imo ingen mening at købe en extreme CPU, slet ikke når selv en helt grøn nybegynder kan overclocke en 920 DO til 3,4 uden at skulle mere end 1 time på at sætte sig ind i det grundliggende.


    Jeg ville ikke tænke alt for meget på DX11, der går noget tid før det for alvor bliver akutelt.
    Skal du have en top gamer, så smid 2 x 4790 i crossfire, billigt og effektivt.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

    Rettet en gang, sidst af Skjold ().