Indlæg af Stubbe

    Hejsa


    Sagen er, at jeg sammen med nogle venner har en hjemmeside, hvor vi uploader en masse billeder, vi gerne vil have folk til at se. Folk har det med at kopiere disse billeder til diverse sites som DKBN.dk, Nightleif.dk osv. for at bruge dem i deres profiler og ting i den stil. Vi vil så gerne have et program, der kan sætte et logo eller noget forudbestemt tekst på billedet automatisk, så det står i et hjørne eller lignende - ja ligesom DKBN og Nightleif faktisk også har det. Det tager jo lidt lang tid at gøre det manuelt, når det drejer sig om flere hundrede billeder om måneden.


    Er der en måde, man kan gøre dette på - enten ved hjælp af et program eller noget, man kan installere på serveren, så det bliver sat på automatisk?


    Mvh
    Steffen

    God eftermiddag!


    Jeg skal bruge nogle emner eller sager, der bliver fulgt af pressen, eller for eksempel lige er afsluttet. Et eksempel er Jørgen Leth-sagen. Altså noget, der ikke er så forfærdelig omfattende (f.eks. er Tvind-sagen lidt for stor og svær at gå i dybden i).


    Det er noget, jeg skal skrive om i 3.g-opgaven, og min dansklærer foreslog selv Jørgen Leth-sagen. Jeg ville dog lige have nogle ekstra forslag så jeg kan tage det lidt op til overvejelse, og måske selv få nogle idéer!


    Jeg håber, I har nogle gode sager :)


    Mvh
    Stubbe


    Andre hjemmesider, der er blevet hacket af samme bagmænd, har fået denne meddelelse, som godt kunne referere til det, du skriver:


    pkk/kadek/hpg is the world's most bloody and brutal terrorism group. They killed approximately 35.000 innocent people without any cruel till now. All the nations and states must know which are supporting these bloody and brutal terrorism groups, supporting terrorism will brings suffer and deathness. We are always be a side of peace. but we have always some words to say these terrorists "which" wants to seperate us and kill innocent people.


    ****


    « Time Revenge TimeS !!! »


    Det er for mig at se en højreorienteret terrorbekæmpende gruppe, der vil ud med et budskab på en forholdsvis fredelig måde - altså uden krig og sådan. Btw nu er min anden hjemmeside også blevet hacket :S


    :pokey:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Der er vist andre, som har oplevet det samme.
    http://www.got-jesus.us/ps/_board/index.php


    HAHA! Den sang, de har smidt ind på www.pldk.dk/forum er sgu da også LANGT bedre end de der Jesus-freaks'. Lær!


    Ah, det' gas!


    Well, jeg har fundet ud af, at det er et hul i phpBB-forumet, de har fundet ud af at udnytte. Så mon ikk', man bare skal have sig et nyt slags forum?


    Edit:
    Keglerne, der har hacket mig, har også en hjemmeside. http://www.geocities.com/wap58tr/


    De har uploadet det der flag i binært talsystem på den side, og så var det jo meget nemt at tjekke stien til billedet. Wupti, den førte over til Wap58tr :D De hygger sig nok...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    Det skulle vel ikke være Cliché du har som udbyder? :))


    PS. Döner Kebab... ja det er der ihvertfald noget der hedder


    Nope, jeg har b-one. Skal bare finde ud af, hvad det betyder, for jeg er egentlig ligeglad med om jeg er blevet hacket :D :dance:

    Hmm... Min hjemmeside er blevet hacket...


    Er der nogen, der kan oversætte dette for mig?


    TÜRK HACKERS


    hayat ya_and11 kadard1r gerisi ya hat1ralarda bir iz yada hayallerde bir umuttur ...


    keser döner sap döner gün gelir hesap döner !!!


    Tjek lige:
    http://www.pldk.dk/forum/... Rimelig mærkværdigt, er der noget, I er kommet ud for?


    Ordentlig sygt, hvad skal man gøre i sådan en situation?

    Hilløjsa...!


    Jeg har solgt et domæne, og i den forbindelse, ville jeg godt lige høre, hvordan man overdrager dette til personen, der har købt dette.


    Er det noget, en eller anden kan hjælpe med at svare på? :)


    Mvh
    Steffen

    Nu har jeg ikke lige læst hele tråden, men der er jo noget der er totalt hen i vejret:


    * Overtræder reglerne om vigepligt


    Hvad regner de med? At ALLE overholder højrevigepligterne?


    Hvis de nu var smarte, så købte de 400 kameraer og satte dem op ved tilfældige højrevigepligter og hver gang der var en, der ikke lige sænkede farten, kunne de så knalde dem i at overtræde reglen og give dem 300 kr. i bøde og lad bare én enkelt procent af de 300 kr. gå til statskassen - så ville der ALDRIG, og jeg gentager ALDRIG , være underskud i statskassen.


    Ganske enkelt... Den regel er vist liiiige grov nok, og det må de sgu da kunne se selv. Jeg vil gerne vædde med, at dem der har fundet på denne regel, de ikke overholder en fjerdedel af disse latterlige vigepligter selv (mindst).


    * Kører med for kort afstand til forankørende


    Hvad, hvis forankørende bremser blødt eller hårdt op, og min reaktionsevne på et par sekunder får min bil til at køre meget tæt op imod forankørende?


    Hvordan vil politiet bedømme, hvad der er en fair og ikke fair afstand? Hvis politimanden ikke har noget foto eller klart bevis, så er det vel påstand mod påstand, og jeg kan da sige, at jeg vil gøre en del for at slippe for et af disse klip i kortet. Gerne gå rettens vej. Så vidt jeg ved, kan han ikke få en skid ud af det, når det er påstand mod påstand, og dermed må sagen afsluttes (i min favør). Det kan de da få en masse bøvl med?


    Hvad, hvis man bremser for rødt, og der er en hjernedød taxa, der smadrer op i mig bagfra? Skal jeg så ikke have nogen bøde mere? Får han så bare et klip i kortet?


    ---


    De fleste af de andre regler, synes jeg er fair nok, men det er dog lige et par stykker, jeg så ændret eller fjernet helt.


    :pokey:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Blodskudte øjne sker vist nok i forbindelse med kløen i øjnene. Det kommer simpelthen af at du voldtager øjnene med dine fingre. Gnider osv.


    Sådan nogle pollen er nogle snu fætre. Når man får sådan noget stads i øjnene, vil der altid være en lille plantecelle, der er gået i stykker. Hvis man gnider i det, er der flere planteceller, der går i stykker, og det frigiver vist nogle enzymer, der ikke er særlig skønne. Det bliver jo bare ved og ved :hb:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Ja, der er en helvedes masse PHP-filer man kan glo igennem. Jeg har ikke fundet det sted hvor der står hvilken størelse fx. FLASH-filer og ligende skal vises i ... Men det sted kender du måske ?


    Altså når du skal ind og redigere filerne, så står der 0 x 0, så skal man ændre 0'erne. til f.eks. 600 x 400. Det er lidt besværligt, men jeg har totalt opgivet at finde det i de filer.