Hvor onde er folk på Tweak.dk`??

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Nu er det heldigvis så'n, at vi hver især har vores smag og fornøjelser. Og forhåbenlig er det også tilladt herinde ellers står det dælme skidt til !
    Ville være rimelig kedeligt, hvis vi alle var ens og havde samme smag.
    At jeg ikke vil bruge min tid på sådan noget - er jo ikke ensbetydende med at andre ikke skal. Det må være op til den enkelte.


    Kunne jo ikke være mere enig, derfor må jeg da også have min mening ;)

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by X-Man


    Øhhh hell no, du er ikke mere skræmmende end et par uvaskede sokker i vasketøjs kurven :evil:


    mine er faktisk ret skræmmende.. de har en tendens med at kravle ud og overfalde mig når jeg sover :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Nu er det heldigvis så'n, at vi hver især har vores smag og fornøjelser. Og forhåbenlig er det også tilladt herinde ellers står det dælme skidt til !
    Ville være rimelig kedeligt, hvis vi alle var ens og havde samme smag.
    At jeg ikke vil bruge min tid på sådan noget - er jo ikke ensbetydende med at andre ikke skal. Det må være op til den enkelte.


    Jeg tror det var fordi du formulerede det som om at alle der ser South Park spilder sin tid......Du kunne jo bare have skrevet at du ikke kunne se det sjove i det program. Så er der ikke noget at misforstå...


    SORRY FOR OT!


    Jeg var "Good" :D


  • Lidt utroligt at folk ka' ændre det skrevne ord så forkert, så det passer ind i deres eget kram. !!!


    Det eneste jeg skrev var: "Ikke lige noget jeg spilder min tid med." Prøv selv at tjekke efter. (Mit indlæg)
    Hvis det siger noget om alle andre der ser det - tjah - så siger det vist mere noget om dem, som misfortolker det skrevne. :roller:


    - endnu et bevis på at der er en del, som ikke læser hvad der bliver skrevet og partout skal brokke sig unødvendigt. :boxed:
    Det er sådan noget der skaber dårlig stemning !


    Vær venlig at læse hvad der bliver skrevet. I stedet for, at tolke hvad i tror der menes. Tak !


    Til jer andre Sorry for OT - men det er altså træls, med sådanne usandheder !

  • Der ster ikke så meget her..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog