Indlæg af Stubbe

    Hmm, jeg ved ikke lige helt, hvordan man kan se dette. Kan du give mig noget hjælp på det punkt?


    Det står garanteret på harddisken, men jeg har ikke lige lyst til at tage den ud nu.


    Asymmetric Digital Subscriber Line, altså Asymmetrisk digital linie for telefonabonnenter
    Upload og download kan sagtens være ens, selvom det er "asymmetrisk", så lad nu vær' med at vær' så KLOG altid.... Det' ik' til at holde ud.


    Ses

    Inden du begynder at tænke på alt det der, skulle du måske lige finde ud af, om det overhovedet er realistisk at komme til at bygge så store huse som du gerne vil. Det er fint nok, at du tror, du kan komme til det, men god tur så.


    Det er altså ikk' lige gratis at flytte til USA, og det er bestemt heller ikke let at komme ind på det marked "over there". Jeg kan love dig for, at der er en del flere kloge mennesker end her i DK, navnlig fordi der bor en del flere mennesker i USA :P


    Det jeg vil frem til er, at du måske skulle satse på noget mere sikkert - noget som du (næsten) er sikker på at få job inden for, for jeg tror, at alle, der vil være civilingeniører går rundt med de samme tanker om at skille sig ud.


    Desuden kan man jo være civilingeniør på en del områder. Biokemi, datateknologi, bygningsteknik (som du selv nævner), sågar civilingeniør i netværkssikkerhed, ja jeg nævner i flæng. Altså inden du vælger at få et arbejde som civilingeniør, hvis det VIRKELIG er det, du brænder for, så skulle du måske overveje, om det er præcis det med bygningsteknikken, du har mest lyst til.

    Quote

    Stubbe: Mest for de andre brugeres skyld så hold lidt igen med lokalsamfunds "dialekten" og amager-udtrykkene


    Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm er det ikke mest et svar til dig, og ikke til de andre....


    Okay så siger jeg det, så de kan forstå det...


    TAAAAAAAAAAABER!!!!!!!!!!!
    :stupid:

    Hva' sker der Gramse, skal du begynde til karate ;)


    Hmm, jeg kender sgu et sted, det er nede i "Bondekøbing" over Netto..


    Tror jeg....


    Ellers prøv at gå over på TT og tjek den lygtepæl, der står tættest på busstoppestedet på den side af vejen, længst væk fra SELVE TT, der er et lille klistermærke, som faktisk er en reklame til en kampsports-klub
    ...


    Well, har du iøvrigt fået lavet nogle fede hjemmesider? Svar lige over privat besked, det er vist ikke indenfor emnet :P ;)


    God fornøjelse - jeg håber, du kan komme ud af døren ;)


    :dance: :chain: :cheers:

    Hejsa!


    Er der nogen, der har et godt slogan til http://www.chillout.dk ?


    Info om den:
    Kommer til at indeholde over 3000 billeder med babes og sjove ting
    Kommer til at indeholde over 1000 sjove film, flashfilm og flashspil...
    Indeholder allerede et forum...
    Vi har allerede 5 gb server og hele muletjavsen :D
    Kom så go for it! Det må gerne rime elller lyde lidt fikst :)

    Tja, nu vil jeg lige prøve at høre, om der er nogle, der evt. er interesserede i at programmere en hjemmeside for mig.


    Du skal kunne php, og hvis det bliver til noget, så er der nok lidt penge indblandet.


    Evt. fang mig på MSN: stubager@pc.dk