Indlæg af Stubbe

    Quote

    Club3D - Radeon 9600 XT / 256MB
    Spritnyt - i org. embalage ikke pakket ud.


    Hmm det KUNNE godt være interessant, men lad mig høre en pris.

    Hej


    Nu har jeg fundet ud af slå noget, der hedder Promise Boot fra. Det er den der styrer RAID. Damn nu booter min com på 12 sekunder. Nå, men... Der står ikke det der CMOS-crap mere. Nu er det kun musen der fucker...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu
    Da den nye BIOS blev flashet i, satte den alle indstillinger til default. Du skal nu ind i BIOS og sætte parametre som FSB m.m.


    Er FastTrack ikke en RAID-controller? Hvis du ikke bruger portene på den (lyder ikke sådan), så kan du bare slå den fra i BIOS, så vil din PC også boote lidt hurtigere.


    Jeg kan dog ikke finde noget som helst inde i BIOS hvor der står RAID... Det nærmeste er noget med at den vil boote på SATA, det har jeg slået fra, da jeg ikke har sådan en.


    Har fundet ud af noget med musen. Når jeg starter, er den slukket, men hvis jeg hiver USB-stikket ud og sætter det ind igen så virker den. Er det noget med PnP i BIOS der skal indstilles der?


    Der står dog stadig det der "CMOS Checksum Bad"

    Efter at have (forsøgt) at opdatere BIOS præcis som der står i manualen, er der sket noget mærkeligt. Jeg er ikke så vant til at flashe bios, så jeg ved ikke om det er normalt at det sker.


    Jeg har et Asus A8V Deluxe WiFi-G og AMD 64 3500+, og læste i brochuren, at jeg kunne bruge noget auto-overclocking, så den kunne oc hele systemet med 30% automatisk, men det var en gammel version af BIOS, og for at man kunne det skulle jeg have en ny. Fint nok...


    Så følger jeg manualen, hvor der står man skal gå ind i "AsusUpdate" som følger med på CD'en. Jeg downloader den nyeste opdatering fra:
    http://www.asus.com.tw/support…px?ModelName=A8V%20Deluxe
    (den, der hedder A8V Deluxe BIOS 1011).


    Ned på en diskette med den, og herefter tilbage i programmet og "Update BIOS from file". Så vælger jeg selvfølgelig disketten. Den går igang med "Erase ROM", "Flash ROM" og "Verify ROM". Derefter skal jeg reboote.


    Indtil videre er det gået meget godt, men så efter splash-billedet (som iøvrigt ikke var der ved den gamle version af BIOS), kommer der en meddelelse frem under boot, hvor den scanner IDE, og så står der "No drive attached to FastTrack. No BIOS installed".


    Man kommer så videre og der står "CMOS Checksum bad". Tryk F1: Setup eller F2: Normal. Når man trykker F1 kommer man ind i BIOS, den gamle. Trykker så F2 og den starter op i Windows.


    Nu opdager jeg så, at der ikke er lys i min MS 3.0 og jeg bliver nødt til at hive en gammel mus frem for at kunne navigere rundt. Noget helt andet er, at min CPU som før kørte med 2500 Mhz nu kører med 1400.


    Lad mig lige høre, hvad jeg skal gøre her, jeg er helt lost!!!


    Mvh
    Steffen


    Hej!


    Jeg vil gerne købe dit 9800 for 750 kr pp. Jeg ved ikke om jeg er interesseret i 9600, men muligvis...

    Goddag!


    Jeg køber et Radeon 9800 (helst pro), eller bedre...


    Prisen kan vi snakke om, men lad mig lige høre, hvad I har på jer.. Jeg skal nok bruge et par stykker, så hold jer ikke tilbage ;)


    Det er svært at sige, men det eneste info jeg kan finde om mit eget er, at det bare er det helt rene "Audigy 2" uden nogen speciel titel som "Value" eller "NX" eller noget som helst.


    Jeg kan da huske jeg også betalte derefter, men jeg kan desværre ikke finde kvittering...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    hvad ved du mere om det lydkort?


    Der er ikke nogle ekstra ting med til det, det er KUN kortet og så noget firewire-halløj...