Indlæg af Holy_Arse

    Der er selvfølgelig fjernbetjening med, og de store højtalere er ca. 21cm brede. Der er ikke noget beslag til at hænge dem op, men jeg tror ikke det er noget problem at finde nogle universal beslag i en hifi butik.

    Du kan sagtens slutte ipod til via phono indgangene, som docken også bruger, ellers smider jeg bare et kabel oven i, pc er heller ikke noget problem, den tager både coax, phono (både stereo og 6 kanaler) og toslink. Du kan også slutte video til den, så billed og lyd er samlet. Har ikke kunne finde et review, men det skyldes nok også at det er et dansk mærke. Det er pt i nordsjælland, men i slutningen af juli kommer det til Aalborg, og jeg kan jo stoppe hvor som helst på vejen.

    Sælger komplet lydsystem med reciever og 6 højtalere.
    Det sælges da jeg flytter til kollegie, og derfor ikke har plads til dem.
    [Blocked Image: http://img207.imageshack.us/img207/1475/imgp2244yc6.jpg][Blocked Image: http://www.eltax.com/eltax/images/products/db/11134_sys1.jpg][Blocked Image: http://www.eltax.com/eltax/images/products/db/10191_cu_l1.jpg]


    Ny pris ca. 3500kr hbo: 1800kr
    ps. Da jeg skal flytte fra hillerød til aalborg kører jeg gennem meget af danmark hvor jeg så kan aflevere dem, hvis det er. Flytter i slutningen af denne måned

    Altså med andre ord så giver wildcard præcis de samme rabatter som wundercard, man får bare rabat på vognen også med wildcard?... lyder som om wundercard er et pænt dumt udspil fra hvem end det er der har lavet det

    Okay, jeg ved ikke hvor manger der har hørt om et nyt kort ala wildcard fra dsb kaldet wundercard.
    Er der nogen der kender forskellen på disse to kort? de koster stort set det samme og giver begge rabat på dsb toge

    Har endda fundet gamle mails fra steam, der både bekræfter at de har min email og at mit user er korrekt.
    Læste lidt igennem steams support, hvor der står account ikke slettes, hvis der er betalt for nogle spil... men læste så også om muligheden for hijack... er det muligt at ændre både user og email i steam hvis en har fået adgang til kontoen?

    Efter jeg har været ude og rejse i et halvt års tid og en lille tur i milli, har min steam konto stået fuldkommen stille i næsten et helt år. og nu kan jeg ikke logge ind mere. Jeg har prøvet igen og igen at logge ind, og få steam til at sende mig mine konto info, da jeg måske har husket forkert, men jeg får aldrig nogle mails fra dem.
    Så tænkte jeg at min account måske var blevet slettet grundet inaktivitet, og lavede en ny account, men alle mine keys er stadig registreret... er der nogen der ved hvad man kan gøre?


    Bjarke

    Har lige købt nyt HW, deriblandt nok det største grafik kort jeg nogensinde har set (club 3d 9800gtx). Problemet er bare at det kræver 2 stk 6 pin strøm stik, og min psu har kun 1. Jeg har ikke tænkt mig at købe en ny psu da det er en ret god en, og hvis jeg ikke tager fejl er de 6 pin strøm stik ikke kun 12v? hvilket min psu's 2x12v coils på 33A hver vel sagtens klare, og en adapter burde være nok ik?


    Så vil jeg hellere lige la den stå lidt og se om der er andre der byder...
    Ellers hvis du kan vente, så flytter jeg om ca 1½ måned fra nordsjælland til aalborg, så der er ret stor chance for at jeg kommer forbi hvor end du bor


    Spørgesmålet er ikke så meget om hvor godt det kan køre. Men mere hvorfor installation (også canyourunit) siger at mit gfx ikke understøtter vertex shader 1.1 som det kræver, selvom det burde understøtte vertex shader 3

    Har lige skaffet mig Company of Heroes til min bærbar, selvom jeg ikke var helt sikker på om det ville funkle. Problemet er bare når installationen tjekker ens computer siger den at jeg har pixel model 0.0 selvom mit grafikkort understøtter DX9 og derved også pixel shader 2.0, hvor spillet kun kræver PS 1.1.


    Jeg har et Intel GMA 950 på et Intel Express 945 family


    er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at komme til at spille dette fede spil?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Jeg bor selv på Arbejderbevægelsens Kollegium, og tro mig, det er det FEDESTE sted i Aalborg :)


    Må jeg spørge hvad du har tænkt dig at læse?


    Hvor er det lækkert at høre, håber så at jeg får et værelse der. Jeg regner med at læse arkitektur og design


    Det helt klart for det samlivet at jeg gerne vil bo på kollegie. Jeg har selvfølgelig været inde på AKU, hvor jeg også har skrevet mig på venteliste, håbede mere der var nogen der enten havde noget første håndserfaring med de ovenstående kollegier, eller om de kan anbefale nogle gode kollegier.