Nyt mobo, CPU, Ram og GFX???

  • Nogle gode bud


    Bare sørg for gudsskyld at have en god kvalitets PSU


    Kan anbefale det her bundkort http://edbpriser.dk/Products/L…472&searchArea=&Soegeord=


    Han selv de OCZ ram http://edbpriser.dk/Products/L…806&searchArea=&Soegeord=


    Bedste ram fås ikke til prisen! også dem Yilar mener


    E8400 er super fin, og spild af penge og købe E8500


    Husk en god luftkøler til cpuen, da intels medfølgende larmer og er virkelig ringe


    8800gts 512mb er fint valg

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    nu kommer jeg med lidt ris.. SØG dog.. der er snart 50 tråder hvor folk anbefalger det samme hardware..


    det ka godt være SenZer, men vi er alle sammen forskelligt og det er ik altid det samme vi søger, selv om det ser sådan ud.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    det ka godt være SenZer, men vi er alle sammen forskelligt og det er ik altid det samme vi søger, selv om det ser sådan ud.


    Enig ;)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • okay? jeg ser eller mange " computer til 5000kr.. hvorfor nogen dele skal jeg købe... og jeg VED at i har sagt det MANGE gange ;) synes selv at folk skal prøve at gøre noget selv.. da jeg søgte hjælp havde jeg fundet de dele som jeg kunne se på test og hvad i havde skrevet.. det undre mig bare.. fordi at på alle andre forumes vil de få balle af folk fordi de ikke har søgt.. :P

  • Jeg søgte også hjælp her inde for noget tid siden, og selv om der var tråde over det hele, er det noget lettere, og mere overskueligt, at have sin egen Tråd, og kan svare på den - og folk svarer på ens egen spørgsmål :$

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sENITY
    Jeg søgte også hjælp her inde for noget tid siden, og selv om der var tråde over det hele, er det noget lettere, og mere overskueligt, at have sin egen Tråd, og kan svare på den - og folk svarer på ens egen spørgsmål :$


    Til dels enig. Hvis man undersøger tingene selv som start og finder nogle produkter som udgangspunkt så kan jeg ikke se det helt store problem i at man opretter en tråd for assistance.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------