Kan ikke installere Company of Heroes

  • Har lige skaffet mig Company of Heroes til min bærbar, selvom jeg ikke var helt sikker på om det ville funkle. Problemet er bare når installationen tjekker ens computer siger den at jeg har pixel model 0.0 selvom mit grafikkort understøtter DX9 og derved også pixel shader 2.0, hvor spillet kun kræver PS 1.1.


    Jeg har et Intel GMA 950 på et Intel Express 945 family


    er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at komme til at spille dette fede spil?

  • intel gma950 er ikke noget der kan trækk et spil...


    men prøv at geninstallere dx9...det er bare ikke sikkert at det kan spille den slags..og når det er en bærbar er der intet at gøre

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Intel GMA kan umuligt trække CoH. Det er trods alt et ret krævende spil rent grafikmæssigt. Mit Geforce 6800 kan lige klare det med alt på low i 1024*768

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU


  • Spørgesmålet er ikke så meget om hvor godt det kan køre. Men mere hvorfor installation (også canyourunit) siger at mit gfx ikke understøtter vertex shader 1.1 som det kræver, selvom det burde understøtte vertex shader 3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Holy_Arse


    Spørgesmålet er ikke så meget om hvor godt det kan køre. Men mere hvorfor installation (også canyourunit) siger at mit gfx ikke understøtter vertex shader 1.1 som det kræver, selvom det burde understøtte vertex shader 3


    tænkte så på om gfx måske ik er på deres liste over de krævede grafikkorts måske har de så lave i installering at hvis man ik har et gfx fra den liste så kan man ik installer gamet.

  • Intel GMA har ikke Hardware Transform and Lightning understøttelse (derfor understøtter det heller ikke DirectX9c fuldt), derfor kan den ikke trække de fleste nye spil med mindre det kan slås fra med en config.