Indlæg af Holy_Arse

    Skal til at læse på AAU her efter sommerferien, og leder derfor efter et dejligt og billigt kollegie at bo I. Jeg har allerede søgt ind på DSI Aalborg og DSI arbejderbevægelsens kollegie. Hvor jeg er henholdsvis placeret 30 og 79 i køen. Er der nogen der ved om sådan en placering betyder at jeg har nogensom helst chance for at få et værelse eller ej?
    Eller er der nogen der kan anbefale et andet kollegie? jeg leder efter et godt gammeldags kollegie med fælleskøkken og hele svineriet.


    Bjarke

    mads_spazz her er et link
    Puma CPU'en er uden køler, men du kan få en zalman med oven i købet. IHS'en er pillet af for bedre køling, men du kan få den med.
    For 500pp er rammene dine maistro

    Hej
    Jeg står overfor et projekt hvor jeg vil lave en bar, men I beachparty stil. Altså havde tænkt noget med at sætte bambus på, men ved ikke helt hvor man kan finde noget bambus, der ikke er sådan noget kedeligt tyndt noget. Men andre ideer ville også være lækkert, skal bare være i den stil

    En ny en.
    Person 1: When you couple with her, there's a spot just above her cunny, it's like a little button. Now... attend to that button, and she will open up, like a flower.
    Person 2: How do you know this about her?
    Person 1: All women have them! Ask anyone!


    Det skulle vel ikke være fra Elliot og Boog?
    Den anden er John McClane fra Die Hard (yepi kay yay motherfucker)

    Quote

    Originally posted by Sensation
    Smid noget mere info, sælges der kun samlet, hva med kabi? andet godt, skærm osv..


    Kom med noget info ang. kviteringer og købsdatoer.


    Mvh Mads :T


    det er bare en vurdering, og det er KUN det HW der står i sig, altså cpu, mobo, ram og gfx.
    CPU: AMD 64 3700+ San Diego, har ikke leget så meget med OC så kan ikke sige så meget hvad den kan
    mobo: Asus A8N-SLI Premium til PCI-E hvis man er i tvivl
    GFX: Power Color X1800XT m. 512mb og en grande arctic cooler :T
    RAM: 2x1024 OCZ DDR, kan ikke huske præcis hvilke OCZ, men det er ikke nogle value ram de kører 3,3,3,8 ved 200mhz og er heller ikke OC'et


    Bjarke