Indlæg af Holy_Arse

    Er meget flot. Syntes dog det er lidt statisk ud, samt vognen ikke er ordentligt forbundet med O'erne. Prøv måske at finpudse positionen af vognen, og måske give O'erne en lille tilt for at få det lidt mere dynamisk


    Bjarke

    Efter jeg droppede windows for nogle år siden som main OS, til os X og ubuntu, har jeg kun brugt XP lidt til nogle programmer. Men nu har jeg installeret Windows 7 på mit mediecenter/downloading/backup/en masse andet computer. Problemet er bare at MS har fuldkommen ændret måden man deler på, og jeg er fuldkommen lost. Kan virkelig ikke se nogen form for logisk opbygning af. Så håber derfor nogen kan hjælpe mig med dette.
    Det er ret simpelt, alle drev skal deles med fuldkontrol til alle brugere.


    mvh
    Bjarke


    ps. windows 7 er faktisk mega awesome ifht til Vista, og taskbar slår faktisk os X docken;-)

    Hej
    Har lige købt en popcorn hour A-110. Problemet er bare at den ikke kan se mine delte mapper fra min vista maskine.
    Den kan sagtens finde computeren, den siger bare at der ikke er noget delt.
    Den kan godt derimod finde min macbook pros delte mapper.
    Hvad gør jeg forkert?

    Jeg er total noob og har først lige fået købt mit første dSLR. Men da jeg lever af SU er nye linser jo ret dyre, finder man hurtigt frem til sådan nogle her på eBay.
    Vil bare gerne vide om der er nogle her der har erfaring med sådan nogle og om de rent faktisk er brugbare.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mads_spazz
    Jeg er stadig rigtig interesseret, og vil gerne give 3200 afhentet i København, hvis du kan få den bragt ud..


    Det har jeg desværre ikke rigtig mulighed for.

    Ja helt klart... det ser jeg ikke noget problem med. Kan måske få den sendt den med en bil til nordsjælland søndag, hvis det har nogen interesse.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mads_spazz
    Byder 3.000 kr inkl. skærm.
    Hvilken strømforsyning er der i?
    Hvor befinder dyret sig?


    MVH Mads


    det er en AC 620WR
    og den befinder sig i aalborg

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mads_spazz
    Kunne godt være intra.. Hvor meget har du ca. forventet?


    Kom med et bud. Vil gerne over 3500-4000

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Toft123
    Sælger du ram for sig?


    Vil gerne prøve at sælge det samlet hvis det er muligt. Men tager gerne imod bud

    Overvejer at sælge min stationær da jeg har købt en awzome macbook pro, som dækker mine behov tilstrækkeligt.


    3000 MHz Intel Core 2 duo E8400
    Asus P5K Pro
    2x2 gb DDR2 OCZ XTC Platinum 400MHz
    nVidia GeFroce 9800 GTX 512mb
    300gb Maxtor 6L300 7200rpm
    17" LG L1780Q
    Antec One P180


    Har kvittering på alt undtagen skærmen

    Jeg kan desværre ikke se nogen form for dvd styring på min fjernbetjening, så det kan du nok ikke.
    Det er 2 front, 2 side, 1 bag center og 1 front center. Du kan dog sagtens slutte en subwoofer til recieveren, jeg har dog aldrig syntes det var nødvendigt