Indlæg af dkp

    Ja nu nærmer ferien sig, så kommer kæresten på besøg, skal nok lige siges at vi desværre kun ser hinanden hver 10 dag, altså i weekenden. Og jeg syntes ikke rigtig det bare skal være en sofa ferie, men har heller ikke lige råd til at tage på ferie i Irak :P Fredag havde jeg tænkt mig at vi skal ud og spise og så i biffen, men resten af tiden er jeg blank. Det er jo nok ikke lige vejr til at tage på stranden endnu.


    Nogen forslag?

    Ja så udløb mit bullguard program. Syntes ikke rigtig jeg vil bruge 400 kr. for at forny det, så der af kommer spørgsmålet. Kan det lade sig gøre at få en godt antivirus- firewall program på nettet gratis.

    Jeg leder efter en manual på et tv model luxor uvsh 3390tx ctt-htx, jeg har mistet min fj.betj. og nu vil jeg gerne se om ikke der er en anden måde at søge efter kanalerne på. det er lidt irreterende at der kun er 4 kanaler derpå. har købt en af de her all-around fj.betj, men den kan ikke søge efter kanaler.

    Ni sad jeg lige og så lidt af et program i fjerneren der hed ungefair. det lyd nu meget underholdende. Man skulle kunne gå ind på http://www.dr.dk/ungefair og se de tiderliger udsendelser, men når jeg går ind i dem, og prøver at åbne dem med media player står der bare


    "Windows Media Player kan ikke afspille filen på grund af en netværksfejl. Serveren er muligvis ikke tilgængelig. Kontroller, at der er oprettet forbindelse til netværket og at proxyindstillingerne er korrekte."


    Hvad kan det dog være?

    Jeg kan huske at jeg engang havde en samtale med en indvander der var vildt provokerende, Danmark var et bøsseland, og som han selv sagde "Jeg fucking hader Danmark" Jamen hvorfor tager du så ikke tilbage til hvor du kommer fra sagde jeg til ham, så blev han helt stille. Nu er det slet ikke for at jeg er racist, min onkel er parkistaner og har også mange venner der er indvandere, det er slet ikke alle der er så "dumme" og ødelagte af forældrene som der står i artiklen.


    Kommer lige til at tænke på en vits... Hvis en kylling er født i en kostald, så er det da stadig en kylling. Hvordan kan det så være at en indvandre der er født i Danmark, kalder sig for dansker? :))


    Endnu engang jeg er ikke racist;)

    Quote

    Originally posted by Tismund
    Var det eneste der lige kunne støves op: her her og her, bare ærgeligt med teksten på den sidste.


    Ja det var ellers lige perfekt det sidste, men tror at det bliver lidt for svært at prøve at fjerne det, det tror jeg ikke lige jeg kan få til at lykkes.

    Jeg leder efter et billed af et stort flot egetræ, men det skal være tegnet og uden farver, altså kun sort hvidt. Nogen der ved hvor jeg kan finde sådan et, har brugt google, men syntes ikke rigtig jeg kan finde et godt et

    Jeg har været ved at inst. et netgear 108mbps WG311T i min far's comp. men de driver der er med på inst. cd'en får hans comp. til at gå i baglås, der står også det der med at de ikke er windows godkendt, eller noget i den retning. Nogen der ved hvor jeg kan finde en driver der virker til win xp. Har kigget på netgear's hp, men syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen

    Du skal nok passe lidt på med at bruge vold, hvis du bruger vold og han ser dit ansigt, kan han melde dig for det. Grunden er falsk anklage for tyveri og hærværk. Den vil han vinde på, især hvis du ikke har talt med politiet om det inden, så de derved ikke kender noget til sagen.

    Huu ha.
    En på 300 kr. To på 500 kr. En på 1500 kr. En på 5000 kr. Og så lige en på 5675 kr. Så det er vel 13475 kr. i bøde her, men jeg er jo også 21 år. så har haft lang tid til det. "Not" :( Men så kan jeg sku lære det. :O

    Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Lidt info om budgettets størrelse ville unægtelig hjælpe en del. Hvis det er din første MC - så hold dig fra de helt vilde - så når du også at blive 22 år... ;)


    Der er masser af pænt hurtige "cykler" i 650-750 klassen. Det er der selvfølgelig også længere nede - men fordelen ved en lidt større motor - er at den er langt mere behagelig at køre på - især hvis du bliver bidt af det og skal køre langt. De fleste af japserne kan du finde billige uoriginale stumper til.... ;)


    Jeg havde "kun" regnet med omkring 20-25K Så ved godt at det nok ikke er det helt vilde man kan få for det, men ved det ikke helt. Har kigget lidt på dba. Syntes ikke at der er det helt vilde. Der er også lige det at den ikke skal over 999ccm da jeg så ikke kan få en overkommelig forsikring.
    Ja det ville da ikke gøre noget at jeg også blev 22 år.
    Jeg er nu også sikker på at jeg bliver bidt af det. så det skal nok ikke være en der ryster alt for meget, Ellers vil damen jo nok køre med hele tiden;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Nu skriver du ikke hvad årgang din GS er men de er da lavet med kåber, ved ikke om det var sådan en her du tænkte på, eller om den ikke er sporty nok ?
    [Blocked Image: http://www.topspeedbikes.nl/occasions%20plaatjes/suzuki%20gs500e.JPG]


    Nu er det sådan at jeg ikke har en Mc endnu, men skal "meget snart" have en. Jeg ved bare ikke helt hvad for en jeg skal have, men det skal ikke være en til 40K da, jeg ikke lige har så mange penge til at smide efter sådan en lige pt. og da jeg meget gerne vil have en "sporty" Mc så var det at en kammerat anbefalede mig at lave sådan et lille nummer, men hvis det ikke rigtig kan lade sig gøre, så vil jeg da gerne vide hvad for en i vil anbefale. Eneste krav er at den som sagt ser sporty ud og ikke er en HD eller noget i den retning, og så gør det selvf. ikke noget at den kan køre pænt stærkt;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Hvorfor?
    Kommer an på hvordan motor/gearkasse er monteret på rammen, og om (hvis du vil nøjes med motor) du kan lave en flange så gearkassen passer på. Kræver dog højgearsaksel med samme mål og position.
    Det ville aldrig blive besværet værd, og helt bestemt blive noget lort.
    Var engang med til at smide motoren fra en Mitsubishi Galant 2,0 16V over i en gammel Manta B med langsliggende motor og baghjulstræk. Det gjorde vi med en flange. Men det var ikke let, og bilen skulle (heldigvis) kun bruges til folkerace, for det bliver aldrig rigtig godt.


    Ja det lyder da til at du ved hvad du snakker om. Så det må nok bare blive ved idén.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af -=WOF=-^XavieR^
    Hmm hvorfor faen smide en Ninja kåbe over på en Gs500 Tsk Tsk.. ville da være en rimelig stor fallit erklæring hvis du blev inviteret til lidt lir i et lyskryds a en anden mc... desuden tror jeg ikke du skal satse på det ville være ret pænt da de slet slet slet ikke ligner hinanden stel mæssigt eller opbygningsmæssigt... så du skal modificere en allerhelvedes masse for at få det til at passe ordentlig og ha en masse forhåbninger om det kommer til at se nogenlunde ud..


    personligt kan jeg ikke helt se det fede i ide'en.. du vil ha en "Knallert" til at ligne en hurtig mc.. *LOL* nej nej nej ... jeg tror ikke der er noget regler for hvad du må gøre ved motorcyklen kåbemæssigt.. dog må du ikke fjerne de lys osv der er der orginalt.. og så kunne jeg forstille mig du lige skal smutte forbi synshallen en tur inden du køre for at få den godkendt..


    Nu sagde jeg jo også at det bare var et "eks." ikke at jeg ville gøre det. Jeg ville bare høre om det kunne lade sig gøre. Som jeg også sagde vil jeg gerne vide om man må skifte moter på tvers af mærke. dvs. at man eks. kan købe en 1200ccm af et eller andet mærke, der er "billiger" end nu en ninja er, så man kunne sætte en motor fra "EKS." en ninja over på.

    Jeg tænkte på om man kunne sætte en kåbe fra. tja eks. en ninja eller anden "sporty mc". over på eks. en Suzuki gs.
    Hvad nu hvis den ikke passer helt, må man svejse/lave om på stellet, så man også eks. kan sætte en anden motor på. Er det noget med at man skal til syn så snart man bare har lavet en lille svejsning på en Mc. nogen der kender reglerne helt?