Indlæg af dkp

    Jeg har haft tinitus i ca. ½ år, det er godt nok ved at være en del år siden. Jeg var så dum at jeg lavede en hjemmelaved bombe, som så gik af før det var meningen :( heldigvis skete der ikke noget alvorligt. Eller det vil sige at en af mine venner var ved at få punkteret lungen, af en metalsplint fra hylstret, så han kunne have været død:( men vi lever begge to i dag uden problemer :))

    De er sku da fuldstændig sindsyge i deres hoveder dem der gør sådan noget, Jeg ville ønske at jeg kunne få lov til at være alene i et rum med sådan en person bare lidt, han skulle selvfølelig ikke have nogen bomber, knive eller våben på sig. Han skulle bare pines langsomt. Bare min mening...

    Tror nok cypercity er nogen af de billigste, når det drejer sig om ubegrændset internet. Men så skan du også vente 6 eller 7 uger på at få det inst. Kunne ikke selv vente så længe så valgte tdc i stedet, men skulle så betale 359,- istædet for 339,- ved cypercity. Såå det er vel et spørgsmål om tålmodighed:D

    Nero er rigtig godt. Men jeg syntes nu også at Pinnacle instant cd/dvd v. 7 er helt udemærket, isæt hvis du skal lave backup :d af dine dual-layer dvd til en singel recordable dvd skive.

    Har slet ikke planer om at politianmelde det vil gerne selv "snakke" med personen, så skal bare have fundet ud af hvem det er, men det lyde ikke til at det er så nemt. Jeg har e-mail adressen, har prøvet google m.m men uden held. såå. har ikke rigtig andre gode ider. Kan da selvfølelig prøve at ringe til 3 som er mit teleselskab og snakke med dem. Det kunne jo være at jeg kunne lokke det ud af dem :D

    Jeg har et lille problem med en der ringer til mig hele tiden fra hemmeligt nummer på min mobil, jeg tror nok at jeg ved hvem det er, jeg har personens E-mail adresse. Jeg vil lige vide så meget om personen som muligt inden jeg kontakter vedkommende. Nogen der har en god ide til hvad jeg kan gøre