Indlæg af dkp

    Quote

    Originally posted by KarGa
    Da der desværre er patent på de mest anvendte ordbøger og tastaturmetoder, så får man lov at vende sig til en ny hver gang man skifter telefonmærke...


    Jeg har vendt mig til det på min motorola..


    Okay, så må jeg jo bide i det sure æble og prøve den an. kan selvf. altid vende tilbage til gode gamle Nokia :D

    Jeg har fået en motorola V3i skønt jeg altid har været et "nokia menneske" og derfor er jeg slet ikke van til den slags ordbøger. Det er rigtig irraterende at når man eks. har skrevet "et" 5 gange så skriver ordbogen også "et" første gang næste gang man eks. skal skrive "du" som jo plejer at komme først.


    Er der ikke en måde man kan slå det fra, så den blir mere som "nokia's mobil"

    Jeg har nogen gamle divx filer som jeg gerne vil have lavet om til dvd filer, så jeg kan se dem på tv'et er der ikke nogen programmer der er hurtigere til at lave dem om end divx to dvd? her tager det omkring en time for at lave en fil på ca 700 mb om.

    Godmorgen, jeg har lige et hurtigt spørgsmål. lige 10 sek efter jeg har tændt min comp. kommer den op med en ( Svhost.exe application error: The instruction af "0x745f2780" referended memory at 0x00000000 the memory could not be read. Samtidig kommer der en fefjl medd. op fra generic host process for win 32 service. Når jeg så trykker ok, går min comp. helt kold. Hvad kan det være?


    [Blocked Image: http://img155.imageshack.us/my.php?image=winfejlsl4.png]


    Okay, har lidt problemer med at få hentet spybot. hvis jeg eks. bruger, download.com sker der intet.


    Hvad med http://www.safetyhomepage.net/ er den en site du kender?

    Når jeg åbner internet explorer er den begyndt at starte med den er site,
    ( http://www.safetyhomepage.net/ )
    selv om at det ikke er den der er valgt til startsiden. Der kommer også en eller anden træls popup med teksten om at en virus der hedder W32.Myzor.DK@yf kan skade .exe filer, og om jeg vil hente et program.
    Hvad er det for noget?
    Siden ser da nogen lunde prof ud. men da det er en .net site, stoler jeg ikke helt på den


    Jeg er ydermere begyndt at blive vidersendt til siten
    ( http://www.404dnserror.com/ )
    Her kommer der så den lille gule tekst op under addresselinjen med tetksten
    "The page you are looking for is probably blocked by adware/spyware on your PC. Remove it with System Doctor software. CLICK HERE."
    Dette gør at jeg bla. ikke kan downloade software til min Ti-89 lommeregner m.m.
    Hvad er det så for noget?
    Kan jeg ikke slippe for at skulle hente et program der hedder ( Errorsafe )? nogen der kender det?


    Mit nuværende antivirusprogram er Avast. hvilket jeg har været glad for ind til videre.

    Når jeg åbner internet explorer er den begyndt at starte med den er site,
    ( http://www.safetyhomepage.net/ )
    selv om at det ikke er den der er valgt til startsiden. Der kommer også en eller anden træls popup med teksten om at en virus der hedder W32.Myzor.DK@yf kan skade .exe filer, og om jeg vil hente et program.
    Hvad er det for noget?
    Siden ser da nogen lunde prof ud. men da det er en .net site, stoler jeg ikke helt på den


    Jeg er ydermere begyndt at blive vidersendt til siten
    ( http://www.404dnserror.com/ )
    Her kommer der så den lille gule tekst op under addresselinjen med tetksten
    "The page you are looking for is probably blocked by adware/spyware on your PC. Remove it with System Doctor software. CLICK HERE."
    Dette gør at jeg bla. ikke kan downloade software til min Ti-89 lommeregner m.m.
    Hvad er det så for noget?
    Kan jeg ikke slippe for at skulle hente et program der hedder ( Errorsafe )? nogen der kender det?


    Mit nuværende antivirusprogram er Avast. hvilket jeg har været glad for ind til videre.

    Jeg har lovet en kammerat at finde ud af hvor han og nogen af hans bekendte kunne få en rundtur i en luftballon. Tænkte det ville da være nemt på Google men ak, syntes ikke rigtig jeg kan se hvor man kan leje sådan en sven, med luftkaptejn. Det må meget gerne være i Jydeland. Nogen der lige ved noget om det?


    På forhånd tak...

    Quote

    Originally posted by Burger


    Så er du af den forkerte opfattelse. Ulovlig kopiering er selvfølgelig ulovligt ligemeget hvem der foretager den, men lovlig kopiering må man kun få hjælp til indenfor sin egen husstand. Sådan har reglerne efterhånden været i et stykke tid.


    Okay, i orden, så må jeg jo indrømme at fejlen er min, og at jeg undskylder.

    Quote

    Originally posted by Fragman
    det er IKKE admins på tweak der har lavet den lov.....dem der kommer til at hjælpe dig bryder bare loven hvis de ikke befinder sig i din husstand....længere er den ikke.


    Jeg er af den opfattelse at dette ikke er rigtigt. Da der her ikke er tale om en ulovlig kopiering af film musik eller en anden software.


    Men som sagt så finder jeg bare hjælp andre steder.

    Quote

    Originally posted by Fragman
    du læser det forkert....


    folk der ikke er i husstanden må ikke hjælpe med det..mærkeligt eller ikke, sådan er loven bare.


    Nej jeg ved det godt, jeg siger bare at hvis man var fræk så kunne man sige at man havde misforstået det, og ville derfor ikke kunne blive draget til ansvar for det juridisk set. Men da jeg nu har sagt at jeg ikke havde mistorstået dette ville det ikke kunne lade sig gøre at benægte det i mit tilfælde:P


    Så må jeg jo bare søge hjælp andre steder, når brugere på tweak ikke kan hjælpe med ting som ifl. dansk lovgivning er lovlige, men af adm. på tweak bliver gjort ulovlige.


    Nu skal i endelig ikke mistorstå mig, jeg har skam stadig stor respekt for adm. på tweak.dk, og er på ingen måde negativ over disse love de har sat sammen, selv om at det måske godt kan lyde sådan.

    Quote

    Originally posted by Fragman
    er heller ikke det der står.......


    Nej det ved jeg godt, men jeg kan bare ikke forstå adm. at man ikke må få hjælp til noget der er lovligt, er det ikke lidt mærkeligt, eller er det bare mig?


    Og hvis man skulle være lidt fræk " så er det jo heller ikke uden for egen husstand, computeren står i mit hus, og det er derfor i egen husstand jeg søger hjælpen" :P


    Nu er det jo lige sådan at dette ikke er ulovligt, jeg har optaget noget musik fra Mtv på min computer, hvilket er lovligt, Nu vil jeg bare gerne have det på Video "dvd" Dette er også lovligt, jeg skal bare have ændret format, hvilket også er lovligt

    Jeg har nogen musikvideoer på min comp. som jeg gerne vil have lagt over på en dvd, så jeg kan afspille dem på tv'et, men så er det jo lige at det ikke er det rigtige format. Jeg vil regne med at det er mpeg det er optaget i. Så hvordan kan jeg lave dem om så jeg kan brænde dem ud på en dvd?

    Quote

    Originally posted by FlexQ
    tjaaa... dæk et pænt bord og lav noget god mad, efterfølgende kunne i jo tage i biffen og se München som er en genial god film, og så tage en god lang gåtur nu vejret er så fint. Og hvad i derefter vil lave det må i selv finde på :) ...


    Billeterne er bestildt. ;)


    Ang. dobb. sengen, så tror jeg ikke vi gider at ligge der hele ugen, har vist lagt der nok :))