Gode ider til hvad kæresten og jeg skal lave i ferien?

  • Ja nu nærmer ferien sig, så kommer kæresten på besøg, skal nok lige siges at vi desværre kun ser hinanden hver 10 dag, altså i weekenden. Og jeg syntes ikke rigtig det bare skal være en sofa ferie, men har heller ikke lige råd til at tage på ferie i Irak :P Fredag havde jeg tænkt mig at vi skal ud og spise og så i biffen, men resten af tiden er jeg blank. Det er jo nok ikke lige vejr til at tage på stranden endnu.


    Nogen forslag?

  • Quote

    Originally posted by dkp
    Ja nu nærmer ferien sig, så kommer kæresten på besøg, skal nok lige siges at vi desværre kun ser hinanden hver 10 dag, altså i weekenden. Og jeg syntes ikke rigtig det bare skal være en sofa ferie, men har heller ikke lige råd til at tage på ferie i Irak :P Fredag havde jeg tænkt mig at vi skal ud og spise og så i biffen, men resten af tiden er jeg blank. Det er jo nok ikke lige vejr til at tage på stranden endnu.


    Nogen forslag?


    Vise hende din nye dobbel seng, ellers måske en romantisk tur i skoven.

  • tjaaa... dæk et pænt bord og lav noget god mad, efterfølgende kunne i jo tage i biffen og se München som er en genial god film, og så tage en god lang gåtur nu vejret er så fint. Og hvad i derefter vil lave det må i selv finde på :) ...

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    tjaaa... dæk et pænt bord og lav noget god mad, efterfølgende kunne i jo tage i biffen og se München som er en genial god film, og så tage en god lang gåtur nu vejret er så fint. Og hvad i derefter vil lave det må i selv finde på :) ...


    Billeterne er bestildt. ;)


    Ang. dobb. sengen, så tror jeg ikke vi gider at ligge der hele ugen, har vist lagt der nok :))

  • Quote

    Originally posted by dkp


    Billeterne er bestildt. ;)



    kanon :) ...


    Men det er en speciel film, det er det, og det kan sagtens være at en af jer ikke bryder jer om den. Men så nyd det filmiske mesterværk. Den er virkelig godt lavet, og brilliant skuespil :D ..


    ka.... KABOOOOOOOOOOOOOOOOOM :D

  • Når i ikke ser hinanden så tit er det da optimalt at nyde hinanden herrelænge i sengen. Det var primært det Engel og jeg lavede da vi var sammen og vi så også kun hinanden hver anden weekend-ish.

  • Quote

    Originally posted by Marquis


    Perv :))


    Tja, der må vel være nogen steder i kan tage ud og kigge på i nærheden af dig, et eller andet arragement eller :D


    Kigge på? Ej, i en swinger club er man med alle sammen.. (Så vidt jeg ved).. :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by tRuz
    Når i ikke ser hinanden så tit er det da optimalt at nyde hinanden herrelænge i sengen. Det var primært det Engel og jeg lavede da vi var sammen og vi så også kun hinanden hver anden weekend-ish.


    *LOL*


    Andet du vil fortælle nu du er igang? :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    *LOL*


    Andet du vil fortælle nu du er igang? :))


    You dont wanna know, they went beserk last time they saw eachother... såå sygt mand :P... hehe

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    You dont wanna know, they went beserk last time they saw eachother... såå sygt mand :P... hehe


    Hovhovhov, jeg har ikke set drengen i over et år nu :)

  • Quote

    Originally posted by tRuz


    Hovhovhov, jeg har ikke set drengen i over et år nu :)


    hehe... damn :p ... troede ellers liiige man kunne bilde... nåh pyt :P ...


    kom til at tænke på, dig og din kæreste (dig med tråden), i må da have et eller andet til fælles, tag i svømmebadet en tur og hyg jer der. Kør en tur ud til vandet pak jer godt ind og gå en tur på stranden og nyd det dejlige danske kolde vejr :) ... og når i kommer hjem så smid en god film på fjerneren og se den imens i varmer jer... *censur*

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    hehe... damn :p ... troede ellers liiige man kunne bilde... nåh pyt :P ...


    kom til at tænke på, dig og din kæreste (dig med tråden), i må da have et eller andet til fælles, tag i svømmebadet en tur og hyg jer der. Kør en tur ud til vandet pak jer godt ind og gå en tur på stranden og nyd det dejlige danske kolde vejr :) ... og når i kommer hjem så smid en god film på fjerneren og se den imens i varmer jer... *censur*


    Jeg hader dig flex du er ligesom de amerikaner de cutter også der hvor det bliver mest spændene:D Jeg havde lige hentet popcorn og chips:)) Tilbage til topic, ja ud og gå nogle ture, og se nogle film... Personligt ser jeg da frem til lidt :drink:

  • Quote

    Originally posted by Vigilant


    Så kom igang.. :)) ka ik være rigtigt du ska gå "til spilde"


    Mvh Mads :T


    Hehe, det tror jeg så alligevel ikke. Han har en kæreste og jeg er en taber. Haha, sådan kan det gå. Hej drenge.

  • Quote

    Originally posted by Vigilant
    hahah.. en taber ligefrem.. det ka jeg ik tro... men tak til at du syntes vi er nogle tabere her inde ;)


    Mvh Mads :T


    Prøver du på at komme ind i varmen ? :))


    Vær nu lidt kreativ, lav noget dobbeltdate med nogle venner. bla bla !

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Prøver du på at komme ind i varmen ? :))


    Vær nu lidt kreativ, lav noget dobbeltdate med nogle venner. bla bla !


    Jeg er bare et glad menneske :P


    Min kæreste bor i Århus.. og vi ses hver 3. weeke ca..
    dog ska jeg hjem til hende fra torsdag til søndag.. så det blir lækkert..
    Hun bor hjemme så vi hygger bare med hele hendes familie og ser nogle film osv..
    og jeg ser Discovery :P det er bare et herre fee program! jeg er vild med thunder racers :))


    Mvh Mads :T