Program til at lave mpg om til dvd.

  • Jeg har nogen musikvideoer på min comp. som jeg gerne vil have lagt over på en dvd, så jeg kan afspille dem på tv'et, men så er det jo lige at det ikke er det rigtige format. Jeg vil regne med at det er mpeg det er optaget i. Så hvordan kan jeg lave dem om så jeg kan brænde dem ud på en dvd?

  • Quote

    Originally posted by dkp
    Jeg har nogen musikvideoer på min comp. som jeg gerne vil have lagt over på en dvd, så jeg kan afspille dem på tv'et, men så er det jo lige at det ikke er det rigtige format. Jeg vil regne med at det er mpeg det er optaget i. Så hvordan kan jeg lave dem om så jeg kan brænde dem ud på en dvd?


    Regler på Tweak.dk
    http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=47493&sid=


    Lov omkring kopiering/ ripping osv
    http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=19955&sid=



    "Medhjælp - Det er IKKE tilladt at få hjælp til kopiering, hvis denne hjælp er uden for egen husstand."


  • Nu er det jo lige sådan at dette ikke er ulovligt, jeg har optaget noget musik fra Mtv på min computer, hvilket er lovligt, Nu vil jeg bare gerne have det på Video "dvd" Dette er også lovligt, jeg skal bare have ændret format, hvilket også er lovligt

  • er heller ikke det der står.......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    er heller ikke det der står.......


    Nej det ved jeg godt, men jeg kan bare ikke forstå adm. at man ikke må få hjælp til noget der er lovligt, er det ikke lidt mærkeligt, eller er det bare mig?


    Og hvis man skulle være lidt fræk " så er det jo heller ikke uden for egen husstand, computeren står i mit hus, og det er derfor i egen husstand jeg søger hjælpen" :P

  • du læser det forkert....


    folk der ikke er i husstanden må ikke hjælpe med det..mærkeligt eller ikke, sådan er loven bare.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    du læser det forkert....


    folk der ikke er i husstanden må ikke hjælpe med det..mærkeligt eller ikke, sådan er loven bare.


    Nej jeg ved det godt, jeg siger bare at hvis man var fræk så kunne man sige at man havde misforstået det, og ville derfor ikke kunne blive draget til ansvar for det juridisk set. Men da jeg nu har sagt at jeg ikke havde mistorstået dette ville det ikke kunne lade sig gøre at benægte det i mit tilfælde:P


    Så må jeg jo bare søge hjælp andre steder, når brugere på tweak ikke kan hjælpe med ting som ifl. dansk lovgivning er lovlige, men af adm. på tweak bliver gjort ulovlige.


    Nu skal i endelig ikke mistorstå mig, jeg har skam stadig stor respekt for adm. på tweak.dk, og er på ingen måde negativ over disse love de har sat sammen, selv om at det måske godt kan lyde sådan.

  • det er IKKE admins på tweak der har lavet den lov.....dem der kommer til at hjælpe dig bryder bare loven hvis de ikke befinder sig i din husstand....længere er den ikke.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    det er IKKE admins på tweak der har lavet den lov.....dem der kommer til at hjælpe dig bryder bare loven hvis de ikke befinder sig i din husstand....længere er den ikke.


    Jeg er af den opfattelse at dette ikke er rigtigt. Da der her ikke er tale om en ulovlig kopiering af film musik eller en anden software.


    Men som sagt så finder jeg bare hjælp andre steder.

  • Quote

    Originally posted by dkp
    Jeg er af den opfattelse at dette ikke er rigtigt. Da der her ikke er tale om en ulovlig kopiering af film musik eller en anden software.


    Men som sagt så finder jeg bare hjælp andre steder.


    Så er du af den forkerte opfattelse. Ulovlig kopiering er selvfølgelig ulovligt ligemeget hvem der foretager den, men lovlig kopiering må man kun få hjælp til indenfor sin egen husstand. Sådan har reglerne efterhånden været i et stykke tid.

  • Quote

    Originally posted by dkp


    Jeg er af den opfattelse at dette ikke er rigtigt. Da der her ikke er tale om en ulovlig kopiering af film musik eller en anden software.


    Men som sagt så finder jeg bare hjælp andre steder.


    Selvom vi gerne vil og sikkert er der nogen som også har forstand på det problem du har, så må vi IKKE hjælpe dig, da det er ulovligt.
    Tåbeligt måske, men sådan er loven.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Så er du af den forkerte opfattelse. Ulovlig kopiering er selvfølgelig ulovligt ligemeget hvem der foretager den, men lovlig kopiering må man kun få hjælp til indenfor sin egen husstand. Sådan har reglerne efterhånden været i et stykke tid.


    Okay, i orden, så må jeg jo indrømme at fejlen er min, og at jeg undskylder.