Indlæg af skumhest

    Jeg kunne godt tænke mig en netbook med dvd-drev. Men jeg kan ikke finde nogen, som forhandler sådan en. Jeg ved mange vil sige, at det er jo meningen, at der ikke skal være den slags i den, da det jo skal være en billig løsning osv. Jeg skal bruge den hjemme til nogle, ikke særlig krævende ting, som feks. tjekke mails, søge på nettet. Ja og så kunne det være rart, hvis man kunne se en film, uden, jeg skal til at afspille den fra harddisken, eller et eksternt medie.

    Jeg vil gerne have mine film i et kartotek. Men jeg mangler et program, hvor jeg kan skrive titlerne, sætte et billede ind af filmen. Og så skal jeg kunne udskrive en liste, både med titlen og billede. Det skal også være let at oprette nye film. Håber I kan hjælpe?

    Vi er nogle stykker, som har gang i dansk vinproduktion. Vi mangler et navn til vinen, som skal fortælle, at vinen er fra Danmark. Ellers bare nogle bud på, hvad I ville kalde den? Det er en rødvin.

    Jeg vil gerne lavet et mix af musik. Kan jeg indsætte cuepoints i Nero, eller skal jeg gøre det i mix-programmet. Det kunne være rart, at kunne skifte nummer, når det er et langt mix

    Hvordan får jeg nye ringetoner til min Iphone? Jeg har fulgt den hjælp, som findes i Itunes. Her skal man vælge den sang man vil bruge. Så skal man punktet Butik, men her, kan man ikke, som skrevet i hjælp, vælge punktet opret ringetone. Der står noget med, at det med ringetoner kune gælder USA. Men kan det virkelig passe?

    Jeg har gennemført en mission, hvor man jagter Pegerino på motorcykel og han i båd. Man tager et flyvhop, og griber fat i en helikopter. Efter missionen er slut, kommer der rulletekster. Efter dem, er man tilbage på gaden igen. Er spillet slut, eller hvordan. Jeg er kun 63.25% færdig, men telefon indeholder kun 4 navne. og der kommer ikke nye missioner. Det eneste jeg kan, er at tage et job hos Little Jacob, eller kører ræs. Men det hjælper ikke på de 63.25%. Hvad gør jeg?

    Jeg leder efter et program, som kan slette alle filer. Jeg har nogle filer og mapper på min pc, som jeg overhovedet ikke kan slette. De er hverken mounted, eller andre underlige ting. Og jeg er også administrator på min pc. Jeg har haft sådan et program før, som bare sletter alt. Men nu kan jeg sgu ikke finde et som virker ordentlig.

    Jeg har set nogle B&O højtalere på et tidspunkt. Jeg mener den er fra 70'er/starten af 80'er. Jeg har vedhæftet en lille skitse. Kender nogen af jer denne model. Den jeg leder efter har sølvgrå metalramme og sort stof på højtalerne. Den er vel 30-40 cm høj? Og hvis I ved hvor jeg kan købe dem, så sig endelig til ! ! !