Indlæg af skumhest

    Jeg har et Word dokument, hvor jeg har password på. Men det er et år siden jeg har brugt dokumentet. Nu har jeg så glemt det. Jeg ved der findes et program, som kan fjerne koden. Kan I hjælpe? :O

    Jeg kan godt få telefonen frem, men jeg kan ikke taste nogle numre? Det er Xbox jeg spiller på. Den skriver bare noget med Xbox live?

    Jeg søger et godt kalender program. Ikke Outlook eller Sunbird. Det må gerne have nogle af de samme funktioner. Gerne et, hvor der er fremme på skrivebordet, når man starter op?

    Jeg er ny indenfor dette spil. Men synes det virker ret fedt. Jeg har brug for lidt hjælp for at komme i gang. Jeg kan læse at man ud over at køre rundt, hvilket er sjovti sig selv, kan udføre forskellige missioner osv. Jeg kan læse at det er via sin mobil i spillet, men jeg synes ikke rigtig at der kommer noget på den. Og jeg kan også se på nettet, at man kan taste numre ind på den. Men hvordan gør man det. ja og så finder de forskellige missioner?


    Når jeg feks. kører fra en ø til en anden, går politiet helt amok. Er der en mission man kan uføre, så det er muligt at undersøge øen, uden man har 6 stjerne og en politi styrke, som går helt amok?


    På forhånd tak

    Findes et program, eller noget andet, der gør man kan få nogle federe ikoner på sit skrivebord. Noget i stil med dem man har på en Mac, hvor skrivebordet er lidt federe at se på?

    Jeg har en pc, hvor jeg godt kunne tænke mig en eller anden form for keycatch. Hvordan fungere dette. Er det muligt at installere et program. I så fald hvilket? Eller er det en helt anden metode jeg skal anvende?

    Jeg bruger siden Facebook til at holde kontakt til folk. En af mine venner fik en ny ffed, hvor han kan se andres inboxe, selv om man ikke har adgang til den slags. Ved I hvordan man undgår den slags, ay andre kan se ens indbox. Selv om jeg har blocket ham, så kan han stadig se min indbox. Når jeg sletter mails fra f.eks. min indbox ryger de over til ham?

    Ok er det en cd jeg smider i mens jeg stadig kører Windows for at se, om der er drivere til mine programmer? Hvordan virker det så, når jeg installere Linux, Installere den så selv drivere til mine programmer, som Windows recovery? Jeg kender intet til Linux, så hvordan med opsætning af Internet osv? Vil det være en ide at få fat i en, som kender lidt til det, første gang jeg installere Linux?

    Jeg vil forsøge mig i en verden uden Microsoft. Så jeg har startet med at Bruge Open Office i stedet for Microsoft Office. Så læste jeg om det nye Linux sytem, som virkelig ser cool ud. Mit spørgsål er så. Nu har jeg en recovery disk til mit nuværende system. Hvis jeg nu installere Linus. Hvordan kommer jeg så i gang med det, når jeg ikke har nogle drivere til mine ting. Vil de sige jeg skal på nettet inden jeg installere det for at finde alle drivere?

    Når jeg går ind på siden, som kræver den nye flash player, bliver jeg selvfølgelig bedt om at installere den. Det gør jeg så, og jeg få også logoet på deres side frem, som skal til før det virker. Den fortæller mig at jeg skal lukke internet explorer ned, inden jeg gensarter på ikonet. Men det hjælper ikke. Når jeg så går ind på en side, skal jeg endnu engang installere flash. Hvad er der galt?

    Jeg har oprettet en profil på MySpace som skal bruge til udgivelse af den musik jeg sidder og pusler med. Når jeg ser på andres profiler, kan jeg se, at de har kunne redigere deres profil, så den passer til dem. Altså med lyd, billeder osv. Billeder har jeg fået til at virke. Men jeg har en masse skrammel på min sidde. Jeg vil gerne fjerne noget, samt tilføje lyd osv. Men hvordan gør jeg. Hvordan fjerne jeg de moduler som findes i profilen fra starten osv.

    Er det nogen af jer brave Tweakere, som ligger inde med udstyr, som kan konvertere Vinylplader om til MP3. Jeg har et parskiver, eller 3, som jeg gerne ville have som MP3. Jeg har ikke selv en pladespiller længere. Jeg har nogle skiver, som ikke findes på cd?