Indlæg af skumhest

    Jeg valgte flac fordi der er open source, så jeg ikke skulle tage stilling til et firma, og hvilke produkter de havde osv. Når jeg får brug for at bruge min mp3-afspiller, konveretere jeg bare mine filer. Jeg har i lang tid været glad for wav, som er blevet brugt i lang tid. Jeg troede egentlig at flac var efterfølgeren til wav?

    Jo Flac fylder mindre. De fleste programmer til at rippe med, kan som regel rippe direkte til wav, men man skal bruge en plugin til Flac. Når jeg køber musik på nettet, er det altid wav jeg kan købe. Men når jeg spørger her, så er det altid flac, som bliver nævnt. Er wav bedre end flac, selv om begge formater er lossless?

    Hvad er bedst at rippe til? Når jeg køber musik fra nettet, så er det som regel wav-filer jeg køber. Men jeg bliver altid rådet til at rippe mine cd'er i flac, når jeg tager backup af mine cd'er.

    Hvilket program bruger I til at rippe en cd. Jeg vil gerne rippe i flac-format. Hvis jeg bruger Mediaplayer, kan jeg "kun" rippe i WMA lossless, MP3 og Wav. Jeg har ladet mig fortælle her på sitet, at det er bedre at bruge Flac end wav, hvis jeg skal bruge et lossless format? Hvad er jeres erfaring, og hvilke programmer kan I anbefale?

    Altså du kan høre forskel på 320 og så en wav, men du kan ikke på en 128 og så en wav. Det må jo være omvendt. 128 er jo lavere kvalitet end 320.


    Men hvordan laver jeg en lossless flax fil om til wav. Eller skal filen hedder raw og så kan Nero selv finde ud af det?

    Jeg søger et sted, hvor jeg kan downloade musik i wav-format. Jeg vil påstå, at vores linier er ved at være der, hvor det ikke giver mening, at hente det i MP3. Diskplads, burde heller ikke være noget problem. Hvad synes I. Står jeg helt alene her? Og hvis I kender et sted, hvor der findes musik til download i wav, så sig endelig til ! ! !

    Hey


    Jeg hørte kort bid af et nummer, som var bygget op over det gamle Ghostbusters nummer. Der var tilsat nyt beat og var mere electro. Ved I hvem der har levet dette nummer. Det lød som noget, der var lavet indenfor det sidste år.

    Jeg har et "Audio high definition" lydkort. Jeg vil gerne købe en usb cassette enhed til usb. Men jeg vil lige test, om jeg kunne optage lyd. Jeg har et program, som hedder Audition 3.0, hvor man kan optage/redigere lyd. Jeg jeg kan ikke finde en indstilling, som gør, at det er muligt at optage. Jeg har prøvet at google det. Men jeg kan ikke finde noget. Kender i det sådan et problem?

    Jeg har en del penge i Sims 3. Kan jeg ikke købe et nyt hus, uden jeg skal til at lave det helt fra grunden? Når jeg starter et spil, har jeg kun 20.000 sims-penge. Og det kan jeg ikke købe et særlig vildt hus for. Men nu har jeg råd til et, som er større. Men jeg ved ikke, hvordan jeg kan købe et nyt. Kan I hjælpe?

    Hmmm der står i data om LastFM, at der er medlemmer fra over 200 lande. Der plejer at være 194 lande. Men det kan jo være, at der er opdaget lidt flere end sidst :cheers:

    Jeg har hente Iphone PCsuite fra siden http://www.chip.de - I beskrivelsen, står der, at man ikke skal installere noget, når man har udpakket filerne. Men jeg får ikke nogen box med ikoner, som der beskrives på siden. Jeg får noget, som ligner installations filer, som giver mig en fejl, når jeg klikker på dem. Jeg har prøvet flere siden. Problemet er det samme?

    Jeg købte en ydelse på en side, som jeg kun skulle bruge i 1 dag. Jeg havde lykkeligt glemt brugernavn og password osv. Men de bliver ved med at hæve penge på mit kort. Jeg har nu lukket mit kort, så de ikke kan trække flere penge på det. Men hvad gør jeg? De vil have jeg skal annullere aftalen ved, at gå ind med mit brugernavn og password. Men det har jeg jo glemt.

    Jeg har en samling af MP3 filer, som jeg skal bruge til noget 90'er fest. Jeg har tænkt lidt på at kører et program, som kører gain på hver fil, så de kommer til at ligge i samme lydniveau. Men er det en god ide mht. lydkvaliteten?