GTA4 hjælp

  • Jeg er ny indenfor dette spil. Men synes det virker ret fedt. Jeg har brug for lidt hjælp for at komme i gang. Jeg kan læse at man ud over at køre rundt, hvilket er sjovti sig selv, kan udføre forskellige missioner osv. Jeg kan læse at det er via sin mobil i spillet, men jeg synes ikke rigtig at der kommer noget på den. Og jeg kan også se på nettet, at man kan taste numre ind på den. Men hvordan gør man det. ja og så finder de forskellige missioner?


    Når jeg feks. kører fra en ø til en anden, går politiet helt amok. Er der en mission man kan uføre, så det er muligt at undersøge øen, uden man har 6 stjerne og en politi styrke, som går helt amok?


    På forhånd tak

  • Missionerne finder du rundt på kortet (tryk start og kig på kortet). Det du kan bruge telefonen til (som du får op ved at trykke pil op) er at modtage Missioner hvis nogle ringer til dig, og du kan ringe til andre som kommer med tiden i din telefon bog, og du kan f.eks ringe til alarmcentralen (991) Hvis du vil ringe til nogle skal du trykke 2x pil op eller hvis du bare vil ind i menu'en skal du trykke 1x pil op, og så kryds. Og du kan først komme over på de andre ø'er når du har klaret nogle missioner.


    Nu ved jeg ikk om du bruger Xbox eller PS3 versionen, men jeg bruger PS3 :D


    Skriv hvis du skal bruge mer hjælp:D

  • Du skal slet ikke bruge telefonen i første omgang hvis du vil spille missioner.. Du skal kigge på dit kort (Tryk start).. Der vil være et bogstav.. Mener det er et stort gråt G eller sådan noget.. Der skal du hen.. =)

  • du skal bare blive ved med at udføre missioner for ham der i starten, så kommer du automatisk vider, det med de nummer du vil taste ind, det er jo cheat. så går det sjove lidt af....


    men held og lykke med spillet.

  • Hvis nogle af dine venner (som du får jo længere ind i spillet du kommer) spørger om du vil spille Pool, eller ud at spise eller sådan noget så kan du svare ja eller nej.


    Hvis du svarer Ja, så bliver du bedre venner med dem, og så hvis du er gode venner med nogle af dine venner, så kan de måske hjælpe dig med nogle ting og sådan noget.


    Hvis du svarer Nej, så bliver du dårligere venner med dem, men så kan du bare altid ringe til dem:)


    Og det med missioner, du får ikke kun missioner af Roman, der er også andre missioner på kortet og sådan noget..

  • Der er forskellige bogstaver på kortet som er missioner..


    Hvis du ikke kan finde nogle, kan det måske være du er kommet til der, hvor du skal gå på Date med Michelle.


    Måske skal du ringe til hende (kan ikk lige huske hvad man skulle helt præcist) og så skal i vist over til en Bowlinghal, som er et sted nederst på 1 ø, der er sådan et bowling formet billede.