Indlæg af skumhest

    Ja det har jeg været igennem. Problemet er, at jeg har installeret alt for mange programmer, der starter op i hukommelsen, når Windows starter. Jeg vil gerne slå dem fra, så de først starter, når jeg be'r om det???

    Når det er muligt, at slukke for en proces, er det så ikke også muligt, at slukke helt for en proces, så den ikke vender tilbage, selv om man genstarten pc'en. Min pc kører virkelig langsom, men når jeg lukker nogle af programmerne i joblisten, så kører den bare. Men når jeg genstarter, så er problemet der igen


    HVAD GØR JEG???

    Kan nogen af jer fortælle mig, hvordan jeg finder og indsætter danske tekster på udenlandske film, som ikke indeholder dansk tekst. Jeg ved man kan finde dem, og så insætte dem i filmen, men hvordan?

    Jeg har prøvet dvd shrink, men der kommer filmen til at fylde meget. Hvis man tager filmen igennem decrypter, får man filmen rå. Kan man tagen de direkte gennem dvd shrink, uden decrypter. Hvis ja, hvordan får man filmen til at være på en dvd, og hvordan deler man den, hvis det er nødvendigt?

    Hvilke programmer er gode til dvdbrænding. Både til decryptering, men også, hvor man man vælger de ting man vil have med på sin dvd. De programmer jeg har hedder henholdsvis "dvd decrypter" og "dvd2one"

    2 del i Rusland, hvor man har placeret den første bombe, er jeg nød til, at bede om hjælp. Jeg ved jeg skal over broen og så ned i tunellen igen, men hva' så???

    Hej til alle


    Jeg er rimelig ny i denne spil-verden, så jeg har brug for hjlæp til Hitman 2. Det er i bane 2, hvor man er i Rusland. Man skal til et møde. Jeg kan ikke finde ud af, hvem jeg skal skyde fra de 2 vinduer. Kan nogen hjælpe mig???