Indlæg af DjCuz

    Endnu engang tak til alle. Det er fedt med alle de svar. Der er nok at gå igang med.


    Til jer der vil skrive om andet end min tråd, kan I ikke skrive sammen på PM eller lign. Jeg får jo en mail hver gang der kommer nyt og jeg er lidt ligeglad med MHT. OT.


    Men endnu engang tak.


    Cuz

    OK, tak for links og personlige erfaringer. Altid godt at høre lidt om det først. Har også kigget lidt på Cliche som en af mine venner har.Han er glad for det og det er billigt. Men der er desværre ikke mulighed for Frontpage extension. Men til deres priser kan det godt være at det bliver dem alligevel. Så må jeg bare undvære gæstebogen. Nu må vi se. Men fandt jo også lige B one her igennem. De understøtter det og trode da lige at det måske skulle være det.


    Men tak alle!


    Cuz


    Der må gerne komme flere til ;)

    Hejsa Tweaks!


    Jeg er Cybercity kunde og er ved at løbe tør for plads med min hjemmeside. Jeg har kun 10 MB til rådighed. Nu skal jeg så til at flytte hjemmesiden, men hvorhen? Kender I et godt og billigt sted? Siden er lavet i Frontpage og jeg vil gerne have en gæstebog, så stedet skal også understøtte frontpage extension. Kom frisk! :)


    Cuz

    Fik hentet den film med ham manden der kunne spillede på horn. Det var en keddeldragt fyldt med horn, fra fransk TV5 tror jeg nok. Har søgt lidt på Google (som man jo skal :) ) og søgt her inde. Men kan ikke finde den... Nogen der kan hjælpe mig?

    Der er tit et lille remove værktøj på deres egen hjemmeside. Så prøv at hoppe derind og læs det med småt. Har også søgt på "remove toolbar" på sådanne sider og så kom det. De toolbars som jeg har fjernet kunne ikke findes af Ad-aware og Spybot. Men prøv dig frem....

    Hejsa Tweaks...


    Fik engang skrevet en kommando ned som man kunne skrive i kør for at FJERNE Windows Messenger HELT. Har vidst fået slettet det og kan ikke finde det her på Tweak.dk. Har kigget, men det skal siges at jeg er MEGET træt og nemt kan ha' overset det. :T Er der en der kan hjælpe mig?


    Cuz

    Hejsa alle Tweaks


    Nu ligger jeg op til egne øretæver, men... :P


    Når nogle personer spørger i et forum om hjælp og andre så svare at de har fundet det på x antal sek. så bliver jeg lidt sur. Det får tit en til at lyde dum og det er vel ikke meningen, eller? Der er jo nogle som ikke er de største hajer til at surfe. Jeg syntes også at der er et par spørgsmål hvor man tænker "prøv lige at kigge lidt efter det selv før du spør'". Men helt ærlig, sådan er vi jo så forskællige.


    Er det mig der er helt galt på den? Hvis det er, så skal jeg nok holde mit sure opstød formig selv :rolleyes:

    Ja det er da helt fint. Kan godt li' at rode med computere og holde mig opdateret mht. HW.... og så er jeg lige blevet far til min seje søn for 12 uger siden... ;) Kunne da godt bruge lidt tøj til ham den lille. :P