Indlæg af DjCuz

    Har selv et internet navigator og der er F-lås slået fra ved opstart. Så det kan da lade sig gøre. Så prøv at hente den nyeste driver. Men helt ærligt, så kan jeg ikke huske om jeg har ordnet noget i nogle indstillinger, det er længe siden jeg har købt det og jeg er ved at være gammel ;)

    Har selv lige haft AVG, men det stoppede!! Fik samme besked og når jeg kørte AVG for Windows skete der intet. Alligevel poppede der en advarsel frem om virus og "RUN AVG FOR WINDOWS". Resulterede i afinstall. af AVG og install. af Norton 2004. Nu er der ingen problemer. Så prøv et andet antivirus program... Ikke det fedeste svar at få, men...

    Gå ind på http://www.telmore.dk og læs lidt i deres nyheder. Der vil du kunne læse om deres service. Der er kåret som de bedste for 2. eller 3. år i træk af mobilmagasinet her i DK. Men prøv selv at kigge på deres site. Har selv 2 abbn. hos Telmore at det køre perfekt. Har selv været hos Sonofon i 4 år og 1 år hos Telia, men har nu skiftet til Telmore i sommers. Det har jeg IKKE fortrudt. Det er billigt stabilt og jeg har ikke haft brug for at brokke mig. Held og lykke med dit valg...

    Så er den fikset... Og Ad-aware kom til kort. Fik et program som hedder SpyBot, og en update senere fandt den det som Ad-aware ikke kunne finde. Hele 9 filer! De blev slettet og så er min elskede pc på banen igen. Så, husk det lille program! ;)

    Har brugt adaware med deepscan. Regedit og Spybot. Cookies er slettet.


    Guess what... ;(


    Sidder og kigger efter noget uninstall på deres site, men det kan jeg heller ikke finde. Ved heller ikke om det findes :)


    Prøver at finde en jeg kan skrive til på deres site, men hvor fedt er det at give sin E-mail til sådan nogle?


    Gider ikke format c: gjorde det for 5 dage siden, men hvis det er det der skal til, så....

    Hejsa alle. Så er den gal igen ;(


    Når jeg søger i URL kommer resultaterne i Lycos istedetfor Google og jeg kan bare ikke finde ud af at fjerne Lycos igen. Der VÆLTER reklamer op og det er jo som bekendt ikke det fedeste... Nogen der kender problemet? OG løsningen? Og nej, var IKKE inde på nogle frække sider, så spar jer ;)


    Håber at I kan hjælpe!

    Under services er der kun, når jeg fravælger microsofthalløj, 2 ATI ting.


    1. ATI Hotkey Poller (kører)


    2. ATI Smart (stoppet)


    ...og ingen SVCHOST E


    (FORMAT C:) :(

    "Desværre" ingen virus, så det betyder vel en omgang Format:C.... Men det er efterhånden også længe siden, så det skader vel ikke. For ja, selv når den "står" på skrivebordet har SVCHOST.EXE ret så travlt ;-(

    Min PC er begyndt at blive laaaangsom. og under Windows jobliste er der noget der hedder SVHOST.EXE Hvor CPU ligger på 75 - 94%. Hvad er det? Og lugter det af geninstallation af Windows??
    Håber at i kan hjælpe... ;)