Godt og billig Webhotel

• Hejsa Tweaks!

Jeg er Cybercity kunde og er ved at løbe tør for plads med min hjemmeside. Jeg har kun 10 MB til rådighed. Nu skal jeg så til at flytte hjemmesiden, men hvorhen? Kender I et godt og billigt sted? Siden er lavet i Frontpage og jeg vil gerne have en gæstebog, så stedet skal også understøtte frontpage extension. Kom frisk! :)

Cuz

* Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

Rettet en gang, sidst af DjCuz ().

• Vil i hvert fald ikke anbefale B-One da der er forskel på hvad man får for pengene alt efter hvornår man er blevet oprettet.

En af mine venner oprettede et webhotel hos dem før mig. Derefter bad han mig om at lave et blilledegalleri til ham i php og det gjorde jeg så. Jeg testede på mit eget, og det virkede uden problem. Da vi så uploadede det til hans virkede det ikke.

Vi skrev til B-One og fik at vide at det var pga. der var nogen komponter som ikke var installeret på den server som hans webhotel var på. Da vi så spurgte om det kunne lade sig gøre at få dem installeret, da det var for dårligt at der ikke var samme funktioner, når vi nu betalte lige meget for "samme" webhotel. Der fik vi bare at vide at det havde de ikke planer om.

Hvis det ikke er dårlig service, så ved jeg sq ikke hvad dårlige service er. Det er efterhånden et halvt år siden vi havde denne samtale med dem, og der er stadig ikke blevet ændret noget på hans webhotel.

edit:

Har hørt en del dårlige ting om Cliche, men jeg har også selv været udsat for en kanon kundeserivice ved dem. Serveren kørte ustabilt og det blev straks rettet da vi ringede til dem - om det var fordi vi truede med at skifte udbyder ved jeg ikke - min ven har trods alt "kun" 4 webhoteller ved dem. :)

Jeg ville nok vælge Cliche eller Surftown - har hverken hørt dårlige eller gode ting om Surftown.

• OK, tak for links og personlige erfaringer. Altid godt at høre lidt om det først. Har også kigget lidt på Cliche som en af mine venner har.Han er glad for det og det er billigt. Men der er desværre ikke mulighed for Frontpage extension. Men til deres priser kan det godt være at det bliver dem alligevel. Så må jeg bare undvære gæstebogen. Nu må vi se. Men fandt jo også lige B one her igennem. De understøtter det og trode da lige at det måske skulle være det.

Men tak alle!

Cuz

Der må gerne komme flere til ;)

* Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *

Oprindeligt indlæg af DjCuz
    Hejsa Tweaks!

Jeg er Cybercity kunde og er ved at løbe tør for plads med min hjemmeside. Jeg har kun 10 MB til rådighed. Nu skal jeg så til at flytte hjemmesiden, men hvorhen? Kender I et godt og billigt sted? Siden er lavet i Frontpage og jeg vil gerne have en gæstebog, så stedet skal også understøtte frontpage extension. Kom frisk! :)

Cuz

Bruger selv Web10 - og det er jeg som regel tilfreds med - Lige nu får du 400Mb plads. http://www.web10.dk

• Jeg bruger b-one og har da absolut ingen problemer med dem.

Klart der kan være forskel på hvilken service man har ved dem alt efter hvilket hotel man har købt det kan man sgu da ikke klage over.

Har også noget hostet ved starthotel.dk som jeg også syntes kører fino :)

Så de to steder kan jeg stå inde for.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Selvfølgelig er der da det: størrelsen.

Der burde ikke være forskel på hvilke komponenter der kan bruges - og da slet ikke når det ikke er nævnt!

• Har også selv b-one og ingen problemer ;)

• jeg er lige blevet oprettet her.. http://www.gratisdns.dk/ 100.- for et år..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Rettet en gang, sidst af Meinder ().

• Endnu engang tak til alle. Det er fedt med alle de svar. Der er nok at gå igang med.

Til jer der vil skrive om andet end min tråd, kan I ikke skrive sammen på PM eller lign. Jeg får jo en mail hver gang der kommer nyt og jeg er lidt ligeglad med MHT. OT.

Men endnu engang tak.

Cuz