Indlæg af DjCuz

    Hej alle. Formaterede lige en PC igår og når jeg lukker den ned, ender den bare ved XP logoet og siger: Du kan nu slukke din PC. Men hvordan er det nu at man får den til at lukke HELT??

    Quote

    Originally posted by solmusen
    howdy - havde det samme problem djcuz - popupblokkeren findes indtil videre kun på engelsk...så bid i det sure æble og indstaller den engelske version.


    AHAAAA.... :) Så var det jo derfor. Jammen så må jeg jo lave den om... Min Meya virker ikke altid. Takker

    Havde lige glemt alt om denne tråd så her er et spøgsmål som skulle være skrevet for et stykke tid siden.... Men hvad. Bruger stadig google toolbar og har nu prøvet at finde den der popup killer som I snakker om. Men guess what!! Jeg KAN bare ikke finde ud af det :O Så hvis I gider at forklare PRÆCIS hvad jeg skal gøre ville det være CoOl 8)
    Er det fordi den ikke er der på dansk???

    Bare kald mig dum... (ej, lad vær'... :D ) Men jeg bruger også Google Toolbar, men den der popupstopper...hvor/hvordan osv virker det... ja ja, en fil men har sku ikke lige set noget. Er der en der gider forklare det HELT fra bunden af? Det ville være cool 8)