Indlæg af DjCuz

    Hej Tweakere.


    Jeg har købt en sang fra bilka.dk som jeg gerne vil ha' over på min Ipod, men det kan den ikke da det er en WMA fil som jo også er skrivebeskyttet. Kan man så slet ikke gøre noget?


    Ja ja, skal nok købe min musik fra ITunes næste gang :-)


    Cuz

    Ved ikke om det kan hjælpe, da du ikke giver så mange oplysninger om hvor hurtigt du brænder osv. Men det jeg gør er at jeg "kun" brænder med 16 speed og så vælger jeg også at Nero skal finde max speed. Bare lige for at være sikker. Det tager ca. 40-50 sek. mere, men jeg har aldrig fejl på mine backups. Håber at det kan hjælpe dig.


    Cuz

    Quote

    Originally posted by Muffe
    Jah, men nu har jeg snakket med Ford, de laver det hele, og fik at vide når det var en forsikrings skade, så blev det lavet rigtig godt, så der kommer en ordentlig dør på, i samme farve og alt bliver så man aldrig vil se at den er blevet skiftet.. - Kommer dog til at tage en uge.. farvel bil, hejhej dyre togbilletter.. har nemlig ikke ret til lånebil eller kørselsgodtgørelse så længe det ikke tager 1½ time ekstra hver vej, og det havde de lov til iflg. retten..


    Expendable, Jep, havde jeg hørt lidt rygter om.. nice :)


    Det fatter jeg ikke. Jeg fik da lånebil. Jeg sagde bare at jeg skulle bruge min bil hver dag. Så hostede madammen lige op med lidt flere penge (altså hende der kørte ind i mig) Sjovt at det lige skal være damer der kører ind i os mænd hva'?!?! :$


    Nå men, vi skydes til X-net.


    Cuz

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk


    Jeg vil da godt vide om der er nogen der har et gfx kort hvor det IKKE crasher :(


    Jammen, må da lige sige at mit ALTID har kørt godt. Både før og efter patch. Har aldrig crashed eller noget. Kørte med ATI's 5.3 driver og nu med 5.6. Virker stadig godt.


    GFX er FIC 9800xt

    Hørte den også godt, men jeg kan ikke lige huske hvad dag det var. Mener at det var torsdag eller fredag. Men gå ind på p3's hjemmeside og vælg playlisten fra de nævnte dage. Det var om formiddagen... Så er det bare at prøve sig frem. Håber at det hjælper.


    Cuz


    Nok det samme som det du lige skriver. Hentyder måske til den korte beskrivelse og så undre det mig bare at han ikke opdager at der er en kvitt. That's all folks....