Tog xx sek. på Google

  • Hejsa alle Tweaks


    Nu ligger jeg op til egne øretæver, men... :P


    Når nogle personer spørger i et forum om hjælp og andre så svare at de har fundet det på x antal sek. så bliver jeg lidt sur. Det får tit en til at lyde dum og det er vel ikke meningen, eller? Der er jo nogle som ikke er de største hajer til at surfe. Jeg syntes også at der er et par spørgsmål hvor man tænker "prøv lige at kigge lidt efter det selv før du spør'". Men helt ærlig, sådan er vi jo så forskællige.


    Er det mig der er helt galt på den? Hvis det er, så skal jeg nok holde mit sure opstød formig selv :rolleyes:

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *


  • Tja. Mange gange, så spørger folk jo bare for at åbenbart få andre til at lave "arbejdet" med at indtaste søgeord i Google ... :boxed:


    Det kan jo ikke være rigtigt at der er SÅ mange som virkelig ikke kan finde ud af at bruge en søgemaskine på det mest simple niveau ... og nu snakker jeg om at søge på " SpyBot " hvis man vil finde programmet SpyBot ... Det kræver sgu ikke en universitetsuddannelse for at bruge en søgemaskine ... ;) ... Der er vel heller ikke nogle der har taget et kursus i at læse en telefonbog vel ? ....


    Syntes det er helt okey at man spørger hvis man virkelig ikke kan finde det man skal med Google eller ligende søgemaskine, men det er meget få tilfælde hvor det er tilfældet ... For hvis man gør sig bare lidt umage med det søgeri, så finder man somregl også det man leder efter .... Ja, er ikke altid det er det første link når man sørger efter det med en søgemaskine, men det er vel ikke grund til at sætte sig ned og tude ? ... :))

  • Kan kun give Grill..... 100% ret. Er en af dem, som ind i mellem skriver det. Især når det er nogle meget simple spørgsmål, som selv en 7-årig ville kunne finde, ved hjælp af en smule benarbejde på www !
    [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/google.gif] [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/smileys10_2.gif
    Så ja - du er helt galt på den - IMO. ;)

  • Skriver jo lige netop at man også godt må gøre noget selv.... Så læs lige hvad jeg skriver ;)

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *


  • Hvordan finder man google?????

    CPU: Q6600 @ 3ghz - Bundkort: Asus P5K Premium/ WiFi-AP Black Pearl Edition
    RAM: 4 GB Corsair XMS2 (4-4-4-12) HD: 2 x 320 WD (raid 1) GFX: 8800GTS 640
    OS: Vista 64 bit - Skærm: Samsung 204B - Keyboard: Logitech Dinovo
    Mus: Logitech MX1000 Laser - Højttalere: Altec Lansing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot
    Jeg synes, man udviser mangel på respekt for andre mennesker, når man beder dem svare på et spørgsmål, man let selv kunne have fundet svaret på.


    Jeg syns også det er ok at svarer "Søg på google" hvis man kan hører på sprøgsmålet at det er en eller anden ladfed doven spasser der bare ikke gider selv! Jeg nægter simpelthen at tro på at der er nogle brugere her på tweak.dk der aldrig har hørt om verdens meste brugte søgemaskine! Det er somregel det første man støder ind i når man ryger på nettet!