2500 hk på en scooter

  • jog den har heller ikke 30 kun 23 men hvad 7 heste fra eller til der er sku stadig langt op til de 2500

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

    Rettet en gang, sidst af -=TDB=-@ligator ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    Tak for oversættelsen......Fuck, jeg føler mig gammel :boxed:


    1337 = leet, fyi


    Jep, lorte sprog..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • hmm vil gerne lige høre hvad din opsætning er? med det vildeste tun man kan få i DK og vandkølet uden N02 er det højeste resultat ca 18-19hk med perfekte indstillinger

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    Hvad fanden betyder så, LEET?????


    Det er en "forkortelse" for elite, som jo betyder meget god.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • jeg har købt den med sættet på men kan sige at den har samme opsætning som kundo motoren har jeg fik af vide af ham jeg købte den af at den skulle have 23 hk som var blevet målt på rullefelt jeg har ikke rigtigt været ved og pille ved den da den går maks godt og jeg ved at med den rigtige opsætning af kundo motoren skal man nemt kunne få den op over 20 hk uden no2

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

    Rettet en gang, sidst af -=TDB=-@ligator ().

  • skal finde ud af til i morgen hvilke dele der sidder på den skal nemlig i seng nu

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • OT. Hende der sidder bagved, HUN ER LÆKKER!! :T :boxed: :roller: 8o

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • hvis der sider Hebo Manston II på KAN den yde 23HK ifølge producenten men der er INGEN der har fået det til at yde så meget de fleste yder kun de der 16-19hk alt efter hvor godt de er indstillet så det er noget lort du fyre af!

  • hmmm lille ven tror lige du skal gå ind på skåde reservedelslager og se kundo motoren den kan komme op og yde 27 hk så jeg ved da ikke om det er umuligt men jeg ved bare hvad han har sagt.


    og heboen kan yde mellem 23-25 hk


    fordi i ikke kan få den til og yde mere end de 19 hk er at det er sådan nogle knægte der ikke har en skid forstand på motore der roder med det

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

    Rettet 3 gange, sidst af -=TDB=-@ligator ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -=TDB=-@ligator
    hmmm lille ven tror lige du skal gå ind på skåde reservedelslager og se kundo motoren den kan komme op og yde 27 hk så jeg ved da ikke om det er umuligt men jeg ved bare hvad han har sagt.


    og heboen kan yde mellem 23-25 hk


    fordi i ikke kan få den til og yde mere end de 19 hk er at det er sådan nogle knægte der ikke har en skid forstand på motore der roder med det


    du har da vist ikke en skid forstand på hvad det er du siger, og det du fyrer af det jo en gang Pis og papir så tror det er dig der ikke har en skid forstand på det, især hvis du ikke engang kender din ejen opsætning!! :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k


    du har da vist ikke en skid forstand på hvad det er du siger, og det du fyrer af det jo en gang Pis og papir så tror det er dig der ikke har en skid forstand på det, især hvis du ikke engang kender din ejen opsætning!! :lame:



    Bare la knægten fantasere ;) Hvis han ikk ved bedre :roller: så oki... Glæder mig da til at se hans 23hk scooter! :)) :))

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • hallo dreng nu er det sku sådan at jeg er udannet mekaniker så tror nok ik lige du skal sidde der og spille smart som sagt er de 23 hk noget ham jeg har købt scooteren af har fået målt jeg sidder ikke og påstår at den har 23 jeg ved bare hvad jeg har fået af vide men hallo altså hvis den ikke har 23 hvor svært er det så og få 23 ud af den problemet er bare at der sidder en knægt som dig der sidder og læser side op og side ned ved de forskellige tunings firmaer og det du lukker ud er det som der står der inde så kom igen lille ven når du ved hvad det er du snakker om og ikke før

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone



    Bare la knægten fantasere ;) Hvis han ikk ved bedre :roller: så oki... Glæder mig da til at se hans 23hk scooter! :)) :))



    LOOOL ja bliv nu lige gammel nok til et knallert kørekort før du blander dig ik!!!!

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

    Rettet en gang, sidst af -=TDB=-@ligator ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -=TDB=-@ligator



    LOOOL ja bliv nu lige gammel nok til et knallert kørekort før du blander dig ik!!!!


    Det er han da vist også ;) :dots: :crazyeyes: