Sådan Stofa!!

  • Så mangler vi bare lige at Cybercity følger trop! :T

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    så mangler vi bare at de bliver november/december og jeg får 24/24 mbit :T


    Gris ^^ Gad godt bare ha en 4/4mbit forbindelse men må døje med min ***** 512/128kbit forbindelse som tdc opgraderer omkring 1maj :-/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    så mangler vi bare at de bliver november/december og jeg får 24/24 mbit :T


    Ja - venter også bare det bliver medium november, så får vi vores beboernet. Er ikke helt sikker på hvilken forbindelse vi får,. Det er til forhandling lige nu. Men det bliver ikke dårligere end 3mb/512. + tlf. + TV (stor pk.) til ialt ca. 300 kr. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Ja - venter også bare det bliver medium november, så får vi vores beboernet. Er ikke helt sikker på hvilken forbindelse vi får,. Det er til forhandling lige nu. Men det bliver ikke dårligere end 3mb/512. + tlf. + TV (stor pk.) til ialt ca. 300 kr. 8)


    24/24 til rundt regner 400 dkr pr måned.. det er da billigt :D Men det lyder sq lækkert med tv pakke og hele muletjavsen 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    surt at man lige har nedgraderet til 1mbit fordi man ikke har nok penge X(


    føler med dig, jeg har lige taget turen fra 2560/768 -> 1024/512

  • Stofanet... bvadr !


    Jeg syntes da godt de kunne starte med at give 1024kb/s den fart de oplyser...-.-'... .


    Det kører også elendigt over netværk..da vi havde cybercity for nogle år siden kørte uden problemer..


    De har også taget det fra så man kan være flere på internettet af gangen... lamt imo..


    Jeg er simpehlthen så træt af alt det bøvl..


    Håber snart vi skifter igen..


    Stofanet er noget være noget...

  • Tjaa Teffer Her går det fint med både den lovet hastighed og ingen problemer med netværk, IT telefoni osv. såå mon ikke det er meget lokalt der er problemer?!

    SOLTEK SL-75FRN2
    AMD Barton 2500+
    1GB PC 2700
    Asus N6600GT
    IN A THERMALTAKE

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SadButTrue
    Tjaa Teffer Her går det fint med både den lovet hastighed og ingen problemer med netværk, IT telefoni osv. såå mon ikke det er meget lokalt der er problemer?!


    aner det ik, men fandeme træls..


    der er flere af mine venner med 1mbit fra stofanet der også har samme problem..


    Men dem med 2mbit har det sQ fint..