Indlæg af DjCuz

    Du skal bare update til nyeste version... Så kan I spille jer 2 mod et kæmpe hold eller et mindre hold og I kan bestemme hvor gode de skal være.


    CuZ

    Quote

    Originally posted by Expendable
    Har Telmore, det virker altid, og der er ikke så meget pis. Har haft Telmore lige siden de kom på markedet.


    Har som så mange andre også haft Telmore men så var der et spil på CBB med noget gratis taletid når man skulle tanke op. Det blev så ændret lidt og nu er jeg røget på M1 vognen. Det er som Telmore/CBB som jeg har været MEGET glad for at have, men M1 er bare (meget) lidt billigere. Gratis automatisk optankning. Ringede faktisk til dem efter at jeg havde valgt at flytte mit nummer til dem. jeg havde valgt det forkerte abb. Jeg var lidt nervøs for hvordan deres kundeservice var, men efter 20-30 sek. havde jeg en sød M1 pige i røret og alt var som det skulle være. Kan anbefales....


    Cuz

    Hej Tweeks.


    Så er den da helt gal.


    Jeg har for et par dage siden spillet BF2 med nyeste patch men nu har jeg formatteret. DET skulle jeg ikke ha' gjort, for nu virker det ikke mere. "Updating serverlist" skiltet forsvinder ikke. Når jeg så stopper updaten og joiner en server (det er ikke altid jeg kan stoppe den) så er der ingen forbindelse til internettet. Messenger er også hoppet af... ja, det er faktisk kun en genstart der kan få mig på nettet igen. Har prøvet at spille online uden at patche. Det går fint, meeen vil jo gerne spille 1.3 :-)


    Jeg har geninstalleret spillet 2 gange, incl. SF/EF Firewall'en er også geninstalleret (kaspersky's) og nu er jeg ved at give op. Har spurgt på bfgeeks.dk uden held, så nu håber jeg at der er en der kan hjælpe mig her...


    Tror det var alle de informationer der skulle til, ellers spør'.


    Cuz

    :clap:

    Quote

    Originally posted by Expendable
    Hmmm, må holde med DjCuz, sys efterhånden at nogle af de "garvede" opfører sig som selvbestaltede diktatorer. Er efterhåndend ved at være træt af at læse bl.a. Bentzins evigt kværulerende tråde. Er du født til at være på tværs Bentzin, eller har du taget timer? Jeez... :boxed: Og giv endelig igen Bentzin, jeg vil bare sidde på sidelinien og og bide mig i underlæben, for ikke at grine.


    Den sidste bemærkning skal læses således, hvis du skulle få brug for hjælp: Jeg skriver ikke tilbage!

    Det er også helt iorden at svare folk, men det var der jo et par stykker som havde gjort. Derfor blev jeg lidt træt af at se på den sidste linje med en fløjte fyr. Men ok, vi kan ikke alle være enige.


    Bentzin....Pive? Hmmmm, ved du ikke hvad "at pive" er....? Der var ingen der begyndte at pive her. Tsk tsk.

    Quote

    Originally posted by Fragman


    vi er også trætte af at folk ikke gider tænke lidt selv først....


    Så giv dem en PM i stedet for de der du-er-da-lidt-dum bemærkninger. Alle kan da lave en bummert... big deal...

    Røde ører :oops:


    Sad lidt længe oppe i nat, så jeg er lidt træt. Men jeg henviser lige til bilkas egen hjemmeside, det er vil ikke noget som kan være farligt


    Cuz


    Lukker tråd

    ?? Er det ulovligt at købe en sang for at få den over på sin Ipod??


    Jeg synes at du hentyder til noget du ikke ved noget om, eller misforstår jeg noget. Jeg vil IKKE bryde loven. Var bare træt af at købe en sang som jeg så ikke kan ta' med på cykelturen.


    Cuz