Indlæg af Claw

    Bærbar computer tilsalg


    1,6 Ghz intel pentium 4 mobile
    640mb DDR ram
    30 Gb Disk
    dvd læser drev
    Diskette drev
    15,4 tommer 1280 x 960 skærm
    Geforce 4 Go 32 mb graf kort
    Div. Dell driver cd'er..
    Kvitering haves


    Virker uden problemer og kan klare spil i mellemklassen som CS.


    Hvis i har spørgsmål så stil dem her inde =)


    Pris 4500

    Jeg har fået et rigtigt møg problem X(
    Alle 3 computere der står i mit hjem har fået den samme fejl. Fejlen er at når man logger ind på windows så kommer den med en fejl om at der ikke kunne oprettes en sidefil men der er blevet lavet en midlertidig sidefil. når man så siger ok til den kommer man ind i windows xp og 4-5 minutter efter kommer der en blå skærm efterfulgt af et genstart. Jeg mistænker lidt en af de nye updats på windows update da de er kommet efter de er kommet ud på maskinerne. Nogle der har det samme problem?


    Jeg bruger windows xp prof med intregreret service pack 2 på cd'en.

    Jeg har hørt om et program til msn eller et program der logger sig på fra msn serverne og fungere som en messenger. Her kunne man så se hvem der havde slettet en fra deres msn. Noget i kan sende et link til? Så kan jeg få ryddet op i min liste... :]

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar


    Hvad med Wordpad (altså ikke ikke notepad)?

    Det dur ikke =( det er windows 98.
    Kan heller ikke rigtig finde et konventeringsprogram til word 2000 på office siden.

    Jeg sidder her og skal til at printe mit projekt på skolen ud. Så finder jeg ud af at skolen har office 2000! Selv har jeg lavet projektet i office 2003. Så når jeg åbner det bliver det i kodesprog. Hvordan gør jeg?

    Er det muligt at tage et billede af en avi film med print scrn muligheden?


    min bliver billede af filmen sort vedmindre afspilleren er bag ved der hvor billede passer sammen med paint?

    jeg har en ven som der er chatnarkoman. Han er meget på http://www.arto.dk men nu kan han lige pludelige ikke komme der ind mere. den vil bare ikke vise hjemmesiden mere. har prøvet at slette cookies og internet filer men det hjalp ikke. Jeg har os prøvet at fjerne nogle spyware filer med programmet bulletprofsoft 8.x uden resultat.

    hej er jeg den eneste der ikke kan starte memtest 86. det har duet før men nu når jeg booter det op kan man lige se den blå skærm og så genstarter den.

    Jeg har samlet en pc til min bror med et asus x800 pro grafikkort.


    Spørgsmålet er så hvilken driver skal jeg bruge til det. har hørt at dem fra ati ikke er så gode.


    Skal man bruge en reg fil til at oc kortet med ligesom nvidias eller hvordan gør man der?


    Er der ellers noget jeg skal være opmærksom på?


    Fik jeg os counter strike condition Zero med, men har stadig ikke fundt ud af hvor jeg får cdkeyen til det :S
    Så det er ikke så fedt at det er installeret men ikke kan komme forbi cd key.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Hvis det er nogen trøst, så laver SP2 også lort i MBM :evil: :evil:

    Nederen. Så må jeg håbe at asus snart få lavet et nyt et der dur med sp2 =)

    den vil ikke installere det. efter man vælger hvor man vil installere det lukker den hele installationen ned. det gør den med min og min brors pc. og de har ikke gjordt det med sp1.

    jeg har 2 pcer, den ene formaterede jeg og installerede xp med sp2 på. den anden installerede jeg sp2 på uden at formatere. den hvor jeg bare installerede sp2 på havde norton antivirus på før sp2 og den anden lade jeg så norton antivirus ind på bagefter sp2. problemet er bare at den ikke siger at der findes et antivirus på den hvor jeg formaterede men det gør den med den anden.


    Kan man gøre andet end at slå overvåning fra i sikkerhedscenter?