Indlæg af Claw

    Hey you.


    Når man har formateret og installeret xp bliver alle ikonerne med filoplysninger og dette gør at ikonerne bliver store. Jeg kan godt li nå de bare er i den størelse der hedder ikoner. Kan man gøre sådan noget så alle mapperne automatisk bliver til ikon størelse på engang? eller skal man lave det om i alle mapperne?


    Har prøvet at rode lidt i kontrol panelet under mappeindstillinger, men synes ikke jeg kan finde noget.

    da du satte telefonen til usb fandt windows så din nokia? og installerede den med digital signatur i usb?


    Jeg har en gammel nokia 5510 som var den første med mp3. Der skulle man selv ind og opdatere usb driveren til den nokia telefon.

    Hej
    Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i laver om på lige når i har formateret og lagt xp pro ind?
    FX. så jeg at man selv skulle lave ens L2 om til 512.
    Er der mere af disse ting?
    Har søgt men fandt intet.


    Så det kunne være sjovt at sammenligne med jer andre og se hvad i laver om.
    :cheers:

    Hej findes der en måde at man kan få IE til at flyde hele skærmen når man starter den? fordi på min der er den næsten fuld skærm når man åbner den men aldrig helt så skal selv op og gøre den helt stor.


    Også når man åbner et link fra fx. tweak må den gerne blive fuld skærm.

    Ja min brors gamle comp siger: du kan nu slukke computeren når man vil slukke en. Det er en 1,3 amd athlon og noget gammelt lort. er det noget man kan lave, den har win xp pro på.

    det er noget med at det der .net laver en bruger hvis du har opdateret windows. hvis du fjerner den bruger der inde så logger den ind uden at skrive pass eller trykke enter. brugeren hedder aps.net machine...

    Jeg har lige købt office 2003. Men når jeg bruger mit email program og modtager mails med: ÆØÅ
    i sætningerne så laver den de bokstaver om til andre bokstaver? Hvordan kan det være? (Det er nemlig den danske version)


    Her er et eksempel på en mail jeg fik i dag:


    3Live prfsenterer RED WARSZAWA


    Sxndag d. 9/5-04, kl. 20.03-21.00


    Den danske rock og metalundergrund ville ikke se sedan ud, som den gxr i dag, hvis ikke det havde vfret for Red Warszawa - eller ville den?



    nogle der ved hvordan man fixer det ? :))

    jeg synes den sang der hedder : den dystra staden på hævi mætal og hass er fed, fordi heavy henning synger på norsk og spille så smukt :crazyeyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af s0me1
    Jeg hørte dem dog ikke da de spillede i radiohuset, men jeg hørte da de var på p3 til "warmop" ;D
    Fede som altid, men de snakkede om en sang der handler om, noget med at slå katte ihjel, men den har jeg godt nok aldrig hørt om.. den er ikke på nogen af cderne, gad godt høre den :) (ikke fordi jeg har noget imod katte.)


    Men er selv en Meget stor fan af dem.

    Hehe den er på dere bånd fra 1986 *G*

    Nogle der ved hvor langtid en memtest vare? for min har stået der i 1 time og 45 min nu. Pass: 12 Errors: 0 ECC errs: 0


    Køre den den samme test om og om?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Et det den nyeste patch du har til FarCry?! Hvornår gør den det?!


    Ved at der er problemer med Sacred, men ikke med FarCry! Kan ikke huske om min også har gjort det i FarCry.. Håber ikke det er en fejl på ens hardware - hvis det er det, bliver fejlen UMULIG at finde da det kan være alt der kaster en tilbage på skrivebordet! X(


    Kan sige at det ikke er rammenes skyld! Har købt nogle nye ram = samme problem!

    Det kan godt være dine nye ram. Hvilke ram er det? Får de nok volt? Har du selv indstillet timmings på dem? Mine ram gjorde det samme i alle spil. Ind til jeg fandt ud af hvordan de skulle stå. Gå ind på den hp dine ram er fra og læs om hvormange volt de kan tåle og hvilke timings.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Voltmod
    ja. og så skal den være sat til boot device.. for det har jeg nemelig prøvet mange gange.. !

    Yeps, det er jo derfor man sætter den til at boote fra cd rom drevet. hvis man ikke gjorde det ville den ikke læste nogle cder overovede.