Indlæg af Claw

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    kan være en fejl i de nyeste drivere til dit grafikkort. Kan også være fordi du har sættet grafikken for højt. En af mine venner havede også en fejl med sit geforce 5700 når han satte en grafikken for højt op fuckede spillet helt vildt ud så prøv at set den lidt ned

    Nu satte jeg den ned på low og der hjalp meget lidt. Jeg bruger Nvidia 61.76 driveren. kunne være jeg skulle prøve en ældre herre.

    Hej jeg har et problem. Jeg køre alt på high uden anti s.. men når den har loadet spillet ind er det hele blåt ud over nogle træer der er normale langt borte på billede. hvad kan det være? jeg har et 5900

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Lige pludselig er Windows Media Player 9 gået amok.
    Når jeg afspiller ting, kommer der pludselig en fejlmeddelelse hvor efter den lukker ned. Det er meget irriterende, da jeg normalt bruger wmp til at afspille musik og filv osv med!


    Nogen ide om hva jeg ka gøre?

    Det lyder som om dine ram laver fejlen! har du ændret på timings eller oc'et dem for meget uden at køre memtest 86?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af zhadow
    jeg sagde ikke noget med warez kun jer der gjor :)
    hvis jeg går ned på en netcafe og spiller diablo2 er det os warez O.o?

    hvorfor mon?
    Kan oplyse at de "fleste netcafeer" har orginalen liggene et eller andet sted!

    Hej min far har været inde på en masse spyware sider.
    Dette har resulteret i en masse spyware på computeren.


    Men nu er der kommet en som automatisk laver startsiden til about:blank og siden er ikke blank! der er en masse reklamer til andre hp'er og en popup til en spyware remover program.


    Jeg har scannet med både bulletprosoft spyware - adware remover og adware. Men de samme filer komme igen og igen efter man har slettet dem.


    Hvad gør jeg?
    ps. han vil helt ikke se at den skulle blive formateret.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Kan nu også være håbløst på en 128 eller 256kbit forbindelse.

    Så det kan alså være den person jeg cammer med der ikke kan følge med? da jeg har 2m/512. Jeg kan prøve at camme med en ven der har 10mbit / 10mbit og se så =)

    Hej


    Når jeg sidde og cammer med andre mennesker på msn begynder mit logitech quickcam pro 3000 at lagger og hakket helt vildt og nogle gange lukker det selv ned på msn.


    Nogle der kender noget til det og har et trick?

    Så har de ment cookies i internet explore! Det gør ikke noget at den sletter dem. Selv plejer jeg ofte at slette alle mine cookies!


    Og jeg mener at kazaa er fyldt op med spyware filer og når de blever slettet dur kazaa ikke. Men hvad vil du os med kazaa?


    NB: Man vælger slev tilsidste om der er noget man ikke vil slette efter den har scannet!

    har du sådan noget på som hedder deepfreez?


    Det gør at når du har lavet en masse indstillinger om i windows og så genstarter bliver indstillingerne lavet om til de var før. Der er mange skoler der har det på deres computere!

    Man kan gå ind på eyeball chat og tage nogle scrn shots og så lege ligt i paint og wupti så har man et billede af de andre fra lan nøgne :baby:

    ad aware finder ikke det hele.


    Jeg prøvede engang at køre ad ware 6 først. og så slettede jeg alt det den fandt.


    Så prøvede jeg med Bulledeproofsoft spyware remover og så fandt den en masse andre ting.


    Men jeg køre med xp pro sp1 og norton antivirus 2004. Så BPS spyware remover. Så køre det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Sidder lige på en NT-maskine, så jeg ved ikke om jeg husker rigtigt.


    Først indstiller du en mappe som du ønsker alle skal se ud. Derefter går du i "mappe-indstillinger" - tror det ligger under vis, øverst i vinduet. Så skal du hen under 2. faneblad fra venstre, hvor du vil kunne vælge "anvend på alle mapper" ;)

    Godt husket! Det var lækkert lige at lære det. :cheers: